13 Eyl 2009

Dakota Duası


Sesi rüzgarda konuşan,
Soluğu tüm dünyaya hayat veren yüce ruh.
Duy beni!
Küçük ve zayıfım,gücüne ve bilgeliğine ihtiyacım var.
Güzellikler içinde yürümemi sağla.kızıl ve altın şafağı
Gören gözlerimi neşeli kıl.
Sevgiyle yarattığın herşeye
Ellerimin dokunmasını sağla.
Öğrettiğin kutsal öğretileri anlayacak kadar bilge kıl beni.
Her yapraktaki ve taştaki gizli dersleri öğrenmeme yardım et.
Güç arıyorum ama kardeşimden daha biyük olmak için değil;
İçimdeki düşmanı ele geçirmek için..
Saf bir yürek ve açık gözlerle sana gelmeye her zaman hazır kıl beni.
Hayatım söndüğünde batan bir güneş gibi,
Ruhum sana gelebilecek böylece onurla ve utanmadan...


Dua/Dakota Kabilesi...
"DreamRider Sycorox"

2 yorum:

  1. ya bu resimler yıkılıyor.
    hele tüylerle sankim bir janis joplin havası olmuş. ya extensionlarını hiç çıkarma bence ya.
    harika duruyo. <3

    YanıtlaSil
  2. hesicim teşekkür ederim canım,valla çok seviyorum bende extensionlarımı,bunlar yapaydı şimdi gerçeklerini almayı planlıyorum,daha doğal ve hoş duracak gibi geliyor bana:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^