29 Kas 2009

Bayramlık Cicilerim:)

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Şimdi bayramlık Syco budur arkadaşlar...Valla yoruldum nan şaka maka:)

Bana fazlasıyla hep yüz fotoları koyuyosun,cesaretin yokki boydan fotolarını koyasın,şişkosun şölesin bölesin diye laf sokanlar için ekliyorum boy fotomu...Şimdi biraz topluyum ve boyum yok,tamammı rahatmısnız??

Neyse geçelim kıyafetlere;

Bluz/elbise;kendi tasarımım...
Çizme;Arow




Image Hosted by ImageShack.us

Buda bayram şekerim:) Motorhead'ım:)

5 yorum:

  1. saclarina masallaha!
    ve böylelikle seninde bayramin mübarek olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim sen zaten güzelsin seni çok seviyorum ...O Mert kuzusunu teyzesi yesin...

    YanıtlaSil
  3. bi dost,Mrs. Baros;teşekkürler canlarım...

    J.Yas; iyi bayramlar sanada...

    Mustang;muck;)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^