10 Kas 2009

Dün Akşamüstü Bastıran Sağnak Kan Yağışı Ve Son Darcy Yazısı!


Moralim cort yine...
Bu cortluk halinde tabii eski alışkanlıklar nüksediyo...
Dün akşam başlayan burnumdan kaynaklı sağnak kan yağışı ara ara gece de devam etti...
Tabi muhtemel sinirsel...

Akşam twittera yazdım falan ağlandım bol bol burnum kanıyo falan diye arkadaşlara,herkes panik oldu sanki görsen öldümde ağlıyolar:),tamam şımarmayım çok teşekkür derim geçmiş olsun diyenlere...

Hiç tanımadıklarım bile geçmiş olsun derken Darcy'nin hiçbir tepki göstermeyişine üzüldüm evet...Ya ölsem adamın zerre umurunda olmayacağım anladık bunu tamam da onca hukukumuzun hatrına bari yalandan geçmiş olsun de değilmi...Zaten varya yavaş yavaş çözüyorum onu...Sanırım buna moralim cortladıki gecede durmadı kan...

O kadar sıkıldımki onun triplerinden ve yalnızca kendini önemseyişinden,hemde bir yandan bak görüyormusun kızım adam kendini önemsiyor ama sen halen bunu öğrenemedin dedim...

Dün şunu gördümki bu çocuk benim psikolojime etki etmeye başladı...Açıkçası panik oldum çok uzun zamandan beridir burnum kanamıyordu...Sürekli beyin fırtınaları yapmaktan yoruldum tabii,bir yerden patlak verdi...

Ondan uzak duracağım...
Dünden sonra bunu anladım iyice...Ölsem umursamayacak biri için çok bile değer vermişim ben...Ama ona çok göremiyorum bir yandan...Hani şarkıda diyorya "neyin bildinki değerini benimkini bileceksin,bunuda tabiii mahvedeceksin" diye...Aynen ona yazılmış sanki...Bakıyorum hayatına hiçbirşeyden memnun mutlu değil,abi birşeydende mutlu ol be sanki sırtınla taş çekiyorsun,dünyanın yükünü omuzlarında tutuyorsun gören öyle sanar...Saçma sapan bir pessimistlik onunkisi...Herşeyin kıymetini kaybedince anlayanlardan...Hani gıcık bir şekilde ballı tipler vardırya,önüne dünyanın nimeti serilirde kıymetini bilmez çar çur eder koyarlar...Bu adam işte tam öyle...Onun için ağlanması sinirime batıyor ne yalan söyleyim...

Şimdi burayı okuyan yakın arkadaşlarım sonunda gördün nihayet moduna girmişlerdir mutlaka...Çünkü çoğu ondan haz etmiyorlar...Onu onlara karşı savunmaktanda yoruldum ben...Kimi savunuyorsunki sanki,adam dedikleri gibi yalanmı?

Bu yüzden uzun bir süre ciddi anlamda ondan uzak durmayı planlıyorum,banada ikide bir Darcy napıyo mailleri atıp durmayın...(evet bu tarz mailler alıyorum:)

Bu tarz mailler aldığımda itiraf ediyorum kendimi çok havalı hissetmiştim:),vayy be çok ünlü olduk tıpkı Elizabeth&Darcy yada Bridget&Mark,yada Bonnie&Clyde gibi diye dünya tarihinde ne kadar çift varsa aklıma gelmişti...Ama şimdi biz olsak olsak Tom ve Jerry oluruz demeye başladım ne acı...


2 yorum:

  1. tatlım bu hataları hepimiz yaptık, bu hayalkırıklıklarını hepimiz yaşadık...

    doğru insanı bulana kadar bu yollardan geçmek neredeyse şart gibi birşey.

    deneye deneye doğruyu bulacaksın bundan hiç şüphem yok, neyse ki daha fazla vakit kaybetmeden farketmişsin durumu.

    biliyorum söylemesi kolay ama sıkmamaya çalış canını, öperim!

    YanıtlaSil
  2. Hesi'cim saol güzel yorumun için...Valla başından bazı şeyleri görmek iyi oldu...Aslında çokda başı değil ama dahada emek verip sonra bencil biri olduğunu görmek daha acı olurdu...

    İyi olacağım en azından kendimden onun gibi umudumu kesmedim ben...

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^