15 Kas 2009

Nihayet,HaftaSonu Gibi Haftasonu Geçiren Syco

Evet dünden beridir yoğun yaşıyorum çok tuhaf...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Dün çıkarkene saçlarım tuhaf olduğundan önce üşenip peruk taktım sonra perukla dışarıda gezemeyeceğimden saç yaptım...

Çok eğlendik varya uzun uzadıya sonra yazarım çünkü kafam kazan gibi oldu...Bu bildiğininiz ne giydim ne halt ettim postu lakin fotoğraflar anlatır...

Bluzu annem dikti,3/4 şekil giyiliyo yakında veririm olayı gelsinde annem eve,hamarat hanımlar coming soon diyorum valla...Pantolonu ben dikmiştim yaz başında...Botlar 10 yıllık falan nerden aldığımı bile unutmuşum atakulede bi mağazadandı heralde...Kemer Kızılaydan 5 ytl'ye...
Baktım acık kilo vermişim haydin bir ne giydim postu yapayım dedim iyimi ettim bilemiyorum...

Dün lise arkadaşlarımla beraberdim,açılımı sonra anlatırım yedik içtik güldük eğlendik,bi tanesi benim okuyucum çıktı falan...Bugünde beybilerimle beraberdim,iki küçük adamıma güzel görünmek adına herşeyi yaptım valla ama işe yaradı iki sıpadan gözlerini dikti bana gülümsedi falan moralim düzeldi:))


Alp&Syco

Image Hosted by ImageShack.us



Mert&Syco
Image Hosted by ImageShack.us

Mert(yok ya Alpmiydi diye düşünmedim diil:)
Çok benzemiyolar lakin benziyolar:)) Ayrı yumurta ikizleri onlar...

Image Hosted by ImageShack.us

Evet Alp bu arkadaş:)) Düşünen adam formatında uyuyup durdu:))
Image Hosted by ImageShack.us


Daha bunların çok bomba fotoları var onlar yarına...Süpermen,punk falan olmuş halleri:))

4 yorum:

  1. Aa süper bekliyorum onları da maşallah ya bence kestirme balım uzun süpersin sen

    YanıtlaSil
  2. canıım bende fotolara şimdi baktım kısa bana gitmiyor cidden,mesela Hesi'ye sana,Laçine falan müthiş oluyorda bana pek olmuyor...

    Kestirmiyorum yani:))

    YanıtlaSil
  3. Sen seksi bir kızsın ya,doğalsın ama seksisin..
    büyük avantaj ;)

    YanıtlaSil
  4. Prensesiiim;kocaman öptüm seni...nasıl güzel bir söz öyle doğalsın ama seksisin,mutlu oldum:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^