25 Kas 2009

October Road


Şimdi ben bu tip dizilere önce bi şunun çakmasıymış diyerek başlıyorum itiraf edeyim:)
Mesela The OC'ye Evimiz Holivudda çakması demiştim sonra bir dönem izledim Seth Cohen için...One Tree Hill çıktığında ahahah çakma O.C. demiştim...
Ama izledik sevdik bağrımıza bastık...

Sonrasında October Road çıktı meydana...ahahahha OTH çakmasıııı diye dalga geçtim bu seferde...Heleki esas oğlan Oth'denki çok yaftalandı...Ama onuda izlemeye başladım ne yalan diyim:) Ve şimdi OTH yerlerde sürünürken October Road'ı severek beğenerek izliyoruz:)

Şimdi klasik hayırsız esas oğlan,cefakar hatun var bir çift...Esas oğlan gerzek gibi bunu terkedip gitmiş...Sonra kitap çıkarmış geri gelmiş...Böyle edebik modda takılıp duruyor(hiç sevmiyorum bu tip kızanları)

Sonra sonra taş gibi Edie varki offf ulan dedirtiyor:)Böyle tam bıçkın deliaaanlı:)Sevgilisi pek şirin,azıcık fazlalıklarıda olsa sevdiğimiz saydığımız ablamız...

Sonra gıcık bir kız var ama çok güzel şimdi ne yalan diyim:)

Veee bir adam varki,benim aslında diziyi sevme nedenim o oluyor aslında:)



Physical Phil

11 Eylülden çok etkilenip,kendisini eve kapatmış ve o yıldan beridir evden hiç dışarı adımını atmamış bir kişiliktir...Ben bile ondan daha az vahim durumdayım düşünün yani...Bakmayın böyle desperate durduğuna,çok zekidir,iyi kalplidir,müzik zevki iyidir...Geçen bölümde Rock and Roll All Night
eşliğinde elinde tenis raketiyle gitar çalma olayı çok sevimliydi:)
Yani en sevdiğim dizi karakteri oldu birden bire:)
Yani artık en sevdiğim diye süper yakışıklı bir adam göstermeyip direk Phill diyeceğim...Dean Wincester'ı bile solda sıfır bıraktı adam:)

Veeee Gilmore Girls Kirk,buradada ona yakın bir karakterde karşımızda...O adamı çok sevdiğim için mutlu oldum ben görünce...

Ayrıca dizi müzikleri olarakda dikkat çekici isimler mevcut...

Thin Lizzy,Reo Speedwagon,Go Go Dolls,Poison,Liz Phair,Ryan Adams,Pearl Jam,Soul Asylm,Pretenders,Kiss,Lindsey Buckingham,SkidRow,Rolling Stones,Leonard Cohen ve daha birçok isim var...Ben şimdi ediniyorum hatta soundtracki,küsmesin ama One Tree Hill'dende iyi bunun soundtracki:)

Şurdan bakabilirsiniz listesinede...

Çok sıcak,sevimli kasaba insanları,çok sıkı dostluklar izlemek isteyenler için güzel dizi...Bir üçüncü sezonu olmayışı çok üzücü...Malum dizide kimin eli kimin cebinde olayı olmayınca reyting almıyor tabii diye lafımı sokup giderim:)

2 yorum:

  1. ben sevemedim october road'u..
    ama laura prepon'u seviyoruz That 70's Show'dan kelli :]

    YanıtlaSil
  2. egemen;beni çok sardı dizi...tnt birde dublajlamasa süper olacakda:)
    Physical Phil sayesinde sardı benide:) ama hakkını yeme soundtracki iyi çok iyi...

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^