4 Kas 2009

Ölmeden Yapmalı Tabii

Şimdi ölmeden önce napcağınızın dalgası varya o kervana bende katılcam bu postumla...
Ölmeden önce yapcağınız 100 şeymiş:)100 bulabilirmiyim diye düşündürttü:)

1/ Prag!a gidicem evet ölmeden önce yapıcam bunu,yoksa hortlar yine giderim...Kışın olacak,yanımda bi erkek olcak yoksa napiim ben öle işi...Turistlerle hihaho yapmak insana çok koyar lan:) Charles Brige'da dolancaz,ama kar olacak...Bi sürü fotoğraf çekicez,kardan adam yapıcaz...Çek birası yuvarlıycaz,bütün bi gece sokaklarda avare gibi gezicez...Sonra otel odasının manzarası olacak,ordanda izliycez...Gerisini getirmiyim siz tahmin edin:)

2/ Tori Amosla tanışmak...Onu dünya gözüyle görmeyi çok çok istiyorum,ben yalvarırmışım nolur abla bi yemek yiyelim nolur nolur diye kırmaz beni ya sanmıyorum,o iyi cici bi kişilik...

3/Hayvanat bahçesine gitmek,uzun zamandır gitmiyorum çocukluğumdan beridir,özledim ya,götürende yok sapa bi yerde off:/

3/Darcy'e onu sevdiğimi söylemeyi isterdim...Düşünsenize ölsem bunu hiç bilmeyecek...

4/ WingChun öğrenmek

5/Evlenmek! ölmeden hiç evlenmemiş olmak istemiyorum...Koca adaylarıma duyrulur(varsa tabii:P)

6/ Lisedeki kankamı bi kere daha görmek istiyorum,o kadar facebook hedösü oldu bi onu bulmadım gitti ya:(

7/ Selebiriti olup,twitterdaki bütün takip ettiklerimi silicem 2 kişi falan takip edicem onlarıda kuradan çekicem ahahahah:)

8/Garden State'daki gibi yüksek bi yere çıkıp aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! diye höykürcem:)

9/Çok ateşli biriyle çok ateşli bi şekilde sevişcem...(Tercihen Darcy tabii)

10/Eski bi arabayla,turlamak bilimum Türkiyeyi...


11/Beni kanlı canlı görememiş insanları görme şerefine erdiriiiim demi:)

12/Çok havalı bi iş kadını oluyum,yüksek topuklularla düşmeden yürüyor oluyum

13/Mark's&Spencer'dan bi dolu seksi iççamaşırı alışverişi yapayım...

14/İncecik tığ gibi oluyum,nolur nolur ölmeden görüyüm bunu lütfen please...

15/Entel faliyetleri yapıp hımm mantıklııı diyim:)

Bu kadar valla 100 şeyi çıkaran arkadaşlara aferim diyorum ne diiim:)

6 yorum:

  1. bir numaraya kesinlile prag yakışır:)yanındakilerle tabi:)

    YanıtlaSil
  2. iyi de bu genelin yapacağı şeyler değil ki. daha çok senin fantazilerini içeriyor :D

    YanıtlaSil
  3. Onur değerli;zaten insan fantazilerini yapabilip ölmeli:P

    YanıtlaSil
  4. kocaman harflerle PRAGGGGGGG

    YanıtlaSil
  5. .Sonra otel odasının manzarası olacak,ordanda izliycez...Gerisini getirmiyim siz tahmin edin:) senin gibi erkek delisinin ne yapacağını tahmin etmek hiç zor olmasa gerek sabahlar olmasın dersin herhalde sana yine bir şarkıyla cevap vereyim bir gecede 25 pozisyon şarkının adını yazmıyorum onu da sen bul.


    9/Çok ateşli biriyle çok ateşli bi şekilde sevişcem...(Tercihen Darcy tabii) sen bu konuda iyisin merak etme. zaten yaptığın bir şey yapmadan ölme listene niye ekledin.


    5/Evlenmek! ölmeden hiç evlenmemiş olmak istemiyorum...Koca adaylarıma duyrulur(varsa tabii:P)
    yine evlilik yine koca yine sik muhabbeti çok azgınsın ya doyumsuz musun nesin anlamadım belkide isteriksin.




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgilini elinden almışım gibi bir hınçla yazmışsın. üzüntünden ne hallere gelmişsin yazık. ben en azından senin gibi bir adamın kopyası haline gelmedim.

      bana laf sokmak için arşivimi taraman çok hoş gerçekten. tara bakalım neler bulacaksın.

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^