31 Ara 2009

Bi Yılbaşı Heycanım Varki Sormayın Gitsin!

Geriden başa aldığımız her yıl,aslında hep aynıdır...
Ha çok önemliyse madem;hergün 12'ye girmeden önce 9/8/7...3/2/1! diyelim...
İşe yarıyosa şayet yapalım bunu heallam ya...


Bu sene yeni yıl heyecanım yok...Bana artık çok sıkıcı geliyo bu tantanalar...Sürekli eee napacaksın yılbaşı günü? sorusuna,hiçbişey diye cevap vermekten yoruldum bitsede gitsek moduna girdim...
Ne yapıcam lan sanki,klasik faaliyetler tıkın/tv seyret/tombala oyna/tıkın/dansöz izle/tombala oyna/yeni yıl kutla/sıkıl/müzik dinle/4-3-2-1 ooo yeee hadi bitti! sonrada sıkıntıdan uyuyakal!
budur olay;)
ha bu sene film izleme modundayım belki sabaha kadar film izlerim buda var...Ama onuda tüm yıl boyunca zaten yapıyorum,onun için bi değişik olmayacak...
Ha özeniyomusun çılgın partilere neyim dersen yok abi ya çok açmıyo beni artık böyle şeyler...Yaşlılık böyle birşey heralde:)

Bu sene masebesi yapınca aman şöle böle oldu diyeceğimde bişey yok...Her zamanki gibi yani...Ama bu gece ağlamaçlı şarkılar dinlemeyeceğim kate voegele'ın wish you were here'ini dinlemeyeceğim,salak şarkı tüm yılımı etkiledi,bak ama buna inancım tam...Onun yüzünden tüm yılım Wish you were here modunda geçti...

Dileklerimde zaten azıcık,işte Prag sonra böyle tüm kaprislerimi odunluklarımı çekebilecek birisi,sonra derslerim iyi olsun,sonra zayıflayım artık falan...
Budur benim yılbaşı olayım,haydin kendinize iyi bakın seneye görüşürüz beybiler:P
ahahah iğrenç seneye görüşürük espriside yaptım oys allahım çok mesudum:)

8 yorum:

  1. Bence bzi böyle düşünenler buluşup uyuyalım falan:D

    YanıtlaSil
  2. Ben geçen sene o kadar sıradan girdim ki yeni yıla girdiğimi öğrendiğimde 00:05 idi ve ben msn'de bunun farkına varmadan aynen benim gibi ev de oturan birisiyle sohbet ediyordum.

    YanıtlaSil
  3. =) yine de mutlu yıllar canım..

    YanıtlaSil
  4. 12den önce uyuyup 1 ocak sabahı uyanmak istiyorum ben (:

    YanıtlaSil
  5. Al benden de o kadar. Farketmiyor pek artık.
    neyse, yeni sene hayırlara vesile olsun diyelim. :) Mutlu seneler.. :)

    YanıtlaSil
  6. Ama hergün de tıkınıp,tv seyredip,tombala oynayıp,tıkınıp,dansöz izleyip,yine tombala oynayıp,yeni yıl kutlayıp,sıkılıp,müzik dinleyip,4-3-2-1 ooo yeee hadi bitti yapmıyoruz,o yüzden senede bir defa olunca mutlu yıllaaar oluoo:D
    İyi seneler syco:)

    YanıtlaSil
  7. herzamanki olaylar ya. insanlar çok abartıyo yılbaşını.aslında hep aynı.aynı kıyafetlerle aynı yerlere giden insanlar, yılbaşı gecesi çoooookkk farklılarmış gibi davranıyolar. olay bu. en iyisi hiçbirini sallamamak :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^