16 Ara 2009

DIY Procem;Deri Körüklü Tozluk!






Şimdiiii size geçen seneki DIY procemden bahsedicem...Ama varya acayip hoşunuza gideceğini düşünüyorum,nitekim ben bunu düşününce yeni bir buluş yapmışçasına aferim Syco kedi olalı.... demiştim:)
Neyse gelelim olaya...

Olayımız ayakkabıların,çizmelerin üzerine giyilecek deri tozluk yapımı...
Hani şimdi vardır böyle napacağınızı bilemediğiniz ayakkabılarınız...Atsan atamazsın,satsan bu ne lan derler...Onların üstüne bu tozluktan geçirinde harika bir körüklü çizme oluyore!
Ha körüklü istemem ben şuh olabilirim diyorsanız,bu senenin modası uzun dizüstü çizmede yapılabilir bu size bağlı...Malzeme olarak güderi,deri alabilirsiniz bu ayakkabının yada botun cinsine bağlı...Alırken ayakkabıya uygun alırsanız hiç belli olmaz ve çizme sanılması daha muhtemel olur...

Yani budur beybiler sırf siz sebeblenin diye açılım yapıp bacak fotolarımıda koydum...O mavi şekilsiz şeyde babanne geceliğim:)
Takdir falan beklerim,yorum yazın ona göre bakıp geçmeyin ayda yılda bi işe yarar şey yapmışım aaaa:)





7 yorum:

  1. Elinize sağlık gayet hoş olmuş, her ne kadar giymeyecek olsam da. :)

    YanıtlaSil
  2. Vay, gayet güzel olmuş ellerine sağlık. İlk fotoğrafta durdukları gibi dursunlar ama bence, mini etek ile dizüstü çizme olarak çok kullanışlı olabilirler.

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz birşey maegan' da gördüğümden beri düşünmekteyim, malum dizüstü çizme kaç kere giyilebilir diye almıyorum.
    Bence seninki gayet kullanılabilir bir fikir olmuş,lastikli olması da çok daha iyi.
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Immm tadindan yenmez olmuslar :))
    Ilk fotodaki durusu tercihimdir;))

    YanıtlaSil
  5. ben geçen sene 2. fotodaki gibi giydim uzun süre...ama bu sene 1.si gibi giyebilirim,nasılsa dizüstü çizmelerin modası geçecek Laçin'in de dediği gibi bir sezonluk bu şekilde rahat giyilebilir...

    YanıtlaSil
  6. Sycorox bebem helal sana devamını beklerim ama :)

    YanıtlaSil
  7. Canım benim saolasın,sizin kadar kraetif olamasamda banada esiyor birşeyler...Devamı umarım gelir:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^