24 Ara 2009

Odun Olmaktan Gocunmuyorum!



Laf lafı açtı falan derken biz OKD(Odun Kadınlar Derneği)'ni kurduk...Finduilasz bacımla...Sonraaa Mr.Baros hatunum,Bi Dostum ila çığ gibi büyüyor hareketimiz...

Şimdi Odun Kadın kimdir nedir onu biraz açalım deymi ama:)

*İki dal çiçeğe fit olmaz,salakmısın oluuum buna paramı verdin,insan Supernatural'ın 5. sezonunu alır,abii varya Dean nası taş gözümüz gönlümüz bayram ederdi diye sevgilisine çemkirir...

*Zırt bırt aramaz adamı,pek umurunda olmaz,başka şeylere kafa yorduğundan mutlaka aklına gelmez:)

*Beli kalın olur:P

*Ayy burcun ne senin hemen söyleaaa muhabbetlerini pek sallamaz,sallasada bi nedeni vardır,çıkarı vardır:)

*Küfreder kafası kızınca,ona buna sinirlenir,netteki programlarla bile kavga halindedir...

*Eğer bir program yapılıyorsa önceden haber verilmelidir,son anda yapılacak programlara katılma tenezzülünde bulunmaz...

*Romantizm falan sallamaz,filmlerde izler film bu yeaaa der geçer gider...

*arada romantik bile olsa dengesiz olduğundan çok sürmez o aldanmayın:)

*Mesela insanları umursamaz,birini çıkardımı hayatından o kişiyi direk unutur,aklına bile gelmez...

*Çat diye lafı söyler hiç dolandırmaz,imalara gerek duymaz,eğer bişeye sinir olduysa ben bozuldum tamammı diye konuşur...

*Geyik halindedir,kimseyi fazla takmaz kafaya,birisi laf sokmaya yüzsüzce davranır:)

*Aşkım lafını o kadından duyman zordur...Lakap takmak istese tuhaf bişey olur bence...

*Adama ben sana aşığım tamammı lafını ölse kullanmaz...Ha ister,çok ister söylemek ama söyleyemez,cool davranır,üff bi git yaa modundadır...Onun için aşkı yaşaması zor olur,kendi sürünür,karşıdaki adam sürünür,ama odunluktan taviz vermez...
O yüzden adamın dirençli olup söylemesi lazım gelir yoksa bu odun kadından beklerse daha çoook bekler...

*Erkek arkadaşının yanında off ulan adama bak ne kadar taşmış diyebilir...Yapabilir evet!

*Maç muhabbetlerini severler...

*Görünüşde hep soğuk olur,insanlar hep "aman ben seni çok soğuk,ukala sandıydım,hiçde öyle değilmişsin" derler...

*Kolay değillerdir,öyle ha diyince elin altında bitmezler mantar gibi...

*En önemliside hiçbir zaman istenilen sözleri söylemezler...Adam kayırmazlar ve damarlarına basılırsa kötü olur:)

Güzel bir orman oluruz biz bence...

Bence Odun kadınlar gerçekçi kadınlardır...Erkekler hep cici bicilere laf sokarlar,onlardan yakınırlar ama en çokda onların dibinde uyurlar...Çünkü onlar kolaydır,çünkü onlar çabuk kanarlar herşeye...Çünkü onlar hanfendilerdir,sinirlenmezlerdir,küfretmezlerdir,iki çiçeğe ayyy aşkıııım diye sevinirler...

Odun kadınlar derinliği olan kadınlardır...Belli etmezler ama kök salarlar,sevdiklerine...Çoğu zaman gölge olurlar insanlara...Sessizce dinlerler bazende...Dallarında nefes alırlar insanlar...Sonra uçtuklarında sessizce uğurlarlar(böylede felsefe yaparım aneeem:)

Derneğimiz vatana millete hayırlı olsun bakalım:)

22 yorum:

  1. hepsinin altına imzamı atıyorum, kafamdakileri bir bir söyledin
    tam destek hep destek ((((:

    YanıtlaSil
  2. bizi anlayan azdır ama biz bize yeteriz. (:

    YanıtlaSil
  3. Ben de odunum, ben de ben de :))
    Ama evlendikten sonra azıcık yontulan yanlarım oldu, kabul.Mesela arada sevgi belli etme gibi.

    Hala taş gibi çocuğa taş gibi derim, kimse de o özgürlüğümü elimden alamaz :)

    YanıtlaSil
  4. İzlemişsinizdir, şu bizde epey tutan '500 days of Summer' filmini. Filmin bir yerinde hani, esas oğlan esas kıza "Aşka inanıyorum" der de, kız bununla "Sen noel babaya da inanıyorsundur" diye alay eder. Hatta çocuğa 'sevgilim' demeye bile korkar. Müthiş arıza, bir o kadar da 'odun' bir kızcağızdır bu.

    Fakat o 'sevgilim' diyemeyen kız, bizim oğlandan ayrıldıktan 3-5 ay sonra başka biriyle ne yapar bilir misiniz? 'Evlenir'. Bağlanmaktan deli gibi korkan, bırakın evlenmeyi 'sevgililik' müessesesine bile karşı olan o 'odun' kız evlenmiştir işte!
    Çünkü aşk gökten zembille inen bir hediye gibir veyahut aniden çakan bir şimşek. Gün gelipte karşına 'aşk' çıktığında bütün o odunsuluklar, formüller, ezberler, umursamaz haller gider.. Yerine cam kenarlarında sevgilisini bekleyen, onun küçük bir 'uzak' bakışından bile içi kavrulan biri gelir.

    Yani, mezara kadar değil, karşınıza sizi sürüm sürüm süründürecek 'o herif' çıkana kadar bu 'odunsu' halleriniz söyleyim(=

    YanıtlaSil
  5. Mrs.Baros&Findu;tabii birbirimize yeteriz,bir odunun halini yine odun anlar...

    Aslı;evlenince ben yontulurmuyum olabilir,yani annem ondan çok umutlu:)

    Glamdring;ya ben o filmi izleyemedim,evren hep birşey çıkardı...Lakin ben evlenmeyi istiyorum bak,evlilik kurumuna falan karşı değilim...Hatta benimde çevremde o söylemleri yapan çok kişi evleniyor,hep o pis insanlar evleniyo biz evde kalıyorum,ya du yaramı deşme,tamam izlemiycem o filmi:)

    YanıtlaSil
  6. selam bi dost;odun kardişim benim:)

    YanıtlaSil
  7. Manifestomuzu hazırlıyorum, bacım:)

    YanıtlaSil
  8. o zaman bi de odun erkekler derneği kurulsun, sonra da bir tanışın, bakalım nası geçiniyorsunuz :)))

    YanıtlaSil
  9. kaldı wincih kaldı,nadide bi azınlığız:) tam senin isteyeceğin kadın tipi biliyorum:)
    bu arada muhabbetini özledim oluuuum:)

    YanıtlaSil
  10. Volkan;erkeklerin %98'i odun olduğundan bulmakta zorlanmayız:)geçinmekte ise hiç zorlanmayız:)

    YanıtlaSil
  11. Ben de lan bir ara edek. :D

    YanıtlaSil
  12. ben de odunum.ben de.
    hem de evli odunlardan.
    negsel.

    YanıtlaSil
  13. beni fahri üye yazın beybiler,aylık toplantılarda börek çörek benden olsun hadi.

    YanıtlaSil
  14. Sycodun,
    Odunlugumuzu bir platforma tasima cagrilari var, Findodun ve Bidodunu bilgilendirdim:D

    YanıtlaSil
  15. böyle kadınlar bir araya gelin toparlanın sizi incelemeye alalım. nesliniz tükenmesin.

    YanıtlaSil
  16. Bir başvuru formu alabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  17. Banyosuyu;buyrun efendim,odun kardeşim:)

    Amaltheian;olur valla süper olur hatta:)

    Sürüden ayrılan koyun;bizim kıymetimizi bilin artık dimi ama:)

    Doorstepping;başvurmak için üstteki saydıklarıma sahip olmak yeter:)

    hepmize oduncu gömlekleri yaptırmak lazım ayrıca:)

    YanıtlaSil
  18. Sycorox beni bunlardan biri ile başgöz edin lan!.... Olmicak böle...

    YanıtlaSil
  19. dernek üyeleri olarak tavla oynarken 3-5 atınca "pencü se severler güzeli genç ise (gencüse)" diyorsunuz değil mi?

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^