28 Ara 2009

OKD'nin Gücü Adına!


OKD derneğimiz baya ses getirdi çığ gibi büyüdüğümüzü görmek umut verici...
Ama neden ankarada odun yok diye hayıflandım hepsi başka başka yerlerde:(

Derneğe girmek için bir önceki yazıdaki şartlara uyuyor olmak ve kadın olmak yeterli!
Erkekleri almıyoruz çünkü sonuçta onların %98'i odun:)
Bu arada bu hayali bir dernek bunuda ekleyim:) öyle yazılarla falan destekleyin yoksa ciddi olduğumuzu falan sanmayın aman diyim:)

Şimdi oduncu gömleğimle selam ederim sizi:)
Bu sayede ayrıca harika bloggerlarla tanıştım,buda bonusu oldu olayın:)

Bunu okuyan arkadaşlarım siz gerçek kadınsınız,olması gereken fln dedi...Varya bi hoşuma gitti,bi eylendim:)

Mesela biz böcekten korkmuyoruz bence...Sonra kendi işimizi kendimiz halledip birinden asalak gibi beklemiyoruz...Düşündüklerimizi direk ifade ediyoruz,bazı feminis takılan hatunlar gibi "ayy evlenmeaam ben çok saçma bir olay evlilik" diyip,iki gün sonra ilk bulduğuna yapışanlardanda değiliz...Hiç kıvırmadan evlenmeyi istiyorum ben diyebiliyoruz mesela:) aklımıza eseni yapıyoruz,ilişki yaşıyorsak sırf odak noktamız o ilişki olmuyor,ayrıca bici bici sesini bebek sesi modunda küçülten hatunlardan hiç olmuyoruz...diyede ekleme yapma gereği duydum nedense:)

Kıymetimizi bilin artık abicim,öyle lafla olmaz onlar:)

15 yorum:

  1. eveet!

    ayrıyetten fotoğraf aşırı güzel!!

    oduncu gömleğiii *-*

    YanıtlaSil
  2. Ekle ekle yemek yerken mızmızlanmayız, tacize yeltenen kişinin ağzının ortasına sıkı bir yumruk indirebiliriz, topuklu ayakkabı pek tercih etmeyiz vs. =D

    Sevmediğim bir tabir ama galiba cuk oturcak harbi kızsınız be! =D

    YanıtlaSil
  3. Findu;teşekkürler canım benim;)

    StumScream;yemek yerken pek iyi oluyorum ben,mesela hani kıl tipler olurya ayy tabaaaamdan ot çıktı diyen onlardan olamadım heç:) otu,kıl çıkarp tekrar yiyebilirim o kadarda pisliğim:))

    taciz edeni yolarım,onun için tınak besliyorum ben:)

    ama topuklu konusuna gelirsek onu giyiyorum bak:)

    teşekkürler yorumun için ayrıca;)

    YanıtlaSil
  4. Oduncu gömleğimi giydim, bekliyorum :P

    YanıtlaSil
  5. karnım aç diyen kocaya
    benmki de aç bişeyler hazırlada yiyelim diyebiliriz :) ben derim yani.


    ve evet ben de kılı tüyü çıkartır yemeğe devam ederim.
    kıldan tüyden tiskinen bayanlarıda yedikleri hamburgerin içeriğini araştırmaya davet ediyorum :P

    YanıtlaSil
  6. Amantheian;zuhah yılbaşındada yicem bekliim bari ağacın yanında:P

    banyosuyu;aynen ya şöle yapıyosan,köfte yap patitis kızart soslu makarna yap,sen onları yaparkene ben nette takılayım derim kesin:)
    ben istemediğim sürece yemek beklemesin,o ruhhaline erişmem lazım,eriştiğimde ise miğdesi bayram eder tabi o ayrı:)

    yemeklerde kıl yün arayanların psikolojik sorunları var,sonuçta yemek yapan kişinin kirpiği fln kaçmış olabilir bunlar doğa şeyler:)

    YanıtlaSil
  7. Altuğ;odun olabilitemiz çirkin olmamız anlamına gelmez:)
    hem odunuz hemde sanatsalız:P

    YanıtlaSil
  8. tohumlaaar fidanaaaa, fidanlaaaarr ODUN'aaaaaaaaaaaaa, ODUN'lar kadınaaaaaaaaaaaaaaaa dönmeli yurdumdaaaaaaaaaaaaa :D
    sizin gibi "realistim ben abicim!" diyerek ortada dolaşan, üşengeçlikleri yüzünden birçok şeyden kaçınan dişi kişilikler yüzünden, kaç erkek aşka küskün yaşıyor haberiniz var mı? :Pp
    bence bir kez daha düşünün... çok geç olmadan; vaz geçin bu sevdadan :Pp

    YanıtlaSil
  9. yukarıdaki arkadaşa katılıyorum,böyle bir güzelliğe odun denmez gerçekten

    YanıtlaSil
  10. Serzeniş Meraklısı;abicim işimize gelmiyo bu durum diyin ona,her dakka ay bebişim aşkitom diyenlerin şımartmasına alıştınız tabii:)

    Adsız;muck;)

    YanıtlaSil
  11. Altuğ;bilmem valla sevdalıyız foto çekmeye çekinilmeye:)

    YanıtlaSil
  12. Fotoğrafla odun olmanın naağlakası var arhaadaşım!? (mesela yeri gelince konuşma tarzımı değiştirme yeteneğine de sahibim.)

    Şimdi şöyle... Davranışlarımızın veya beğendiğimiz şeylerin diğer ''normal'' olan kadınlara nazaran daha sert veya tuhaf(!) olduğunu düşündüğümüz için öyle adlandırılıyoruz, yani biz demiyoruz... genelde böyle kişilere odun denir, bana derler mesela. Ama insanlar hep erkek odun görmeye alışık oldukları için şaşırdılar tabii ''Aaa bi kadın kendine nasıl odun diyebilirrr! Hiç hanım insana yakışır mı böyle sözler!!'' diye. :P

    Gelelim fotoğraf mevzusuna ''Biz bi yerde kazulet gibi dikilen insanlarız, sanattan falan anlamayız!'' diyen tipler değiliz ki, kavram kargaşası yaratmayın. :P

    YanıtlaSil
  13. Finduilas;+1000 rep rep bacım:)

    bizde sanattan anlıyoruz abicim halla halla:)

    YanıtlaSil
  14. Odun filen ayıp olmuş ama içten olmanız güzel tabiki ..

    Bende düşündüğümü ifade ederim açık açık.Mesela birazdan tuvalete gideceğim :D

    YanıtlaSil
  15. fotoğraf harikulade, yazıyı okumadım vallahi :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^