31 Ara 2009

Bi Yılbaşı Heycanım Varki Sormayın Gitsin!

Geriden başa aldığımız her yıl,aslında hep aynıdır...
Ha çok önemliyse madem;hergün 12'ye girmeden önce 9/8/7...3/2/1! diyelim...
İşe yarıyosa şayet yapalım bunu heallam ya...


Bu sene yeni yıl heyecanım yok...Bana artık çok sıkıcı geliyo bu tantanalar...Sürekli eee napacaksın yılbaşı günü? sorusuna,hiçbişey diye cevap vermekten yoruldum bitsede gitsek moduna girdim...
Ne yapıcam lan sanki,klasik faaliyetler tıkın/tv seyret/tombala oyna/tıkın/dansöz izle/tombala oyna/yeni yıl kutla/sıkıl/müzik dinle/4-3-2-1 ooo yeee hadi bitti! sonrada sıkıntıdan uyuyakal!
budur olay;)
ha bu sene film izleme modundayım belki sabaha kadar film izlerim buda var...Ama onuda tüm yıl boyunca zaten yapıyorum,onun için bi değişik olmayacak...
Ha özeniyomusun çılgın partilere neyim dersen yok abi ya çok açmıyo beni artık böyle şeyler...Yaşlılık böyle birşey heralde:)

Bu sene masebesi yapınca aman şöle böle oldu diyeceğimde bişey yok...Her zamanki gibi yani...Ama bu gece ağlamaçlı şarkılar dinlemeyeceğim kate voegele'ın wish you were here'ini dinlemeyeceğim,salak şarkı tüm yılımı etkiledi,bak ama buna inancım tam...Onun yüzünden tüm yılım Wish you were here modunda geçti...

Dileklerimde zaten azıcık,işte Prag sonra böyle tüm kaprislerimi odunluklarımı çekebilecek birisi,sonra derslerim iyi olsun,sonra zayıflayım artık falan...
Budur benim yılbaşı olayım,haydin kendinize iyi bakın seneye görüşürüz beybiler:P
ahahah iğrenç seneye görüşürük espriside yaptım oys allahım çok mesudum:)

28 Ara 2009

OKD'nin Gücü Adına!


OKD derneğimiz baya ses getirdi çığ gibi büyüdüğümüzü görmek umut verici...
Ama neden ankarada odun yok diye hayıflandım hepsi başka başka yerlerde:(

Derneğe girmek için bir önceki yazıdaki şartlara uyuyor olmak ve kadın olmak yeterli!
Erkekleri almıyoruz çünkü sonuçta onların %98'i odun:)
Bu arada bu hayali bir dernek bunuda ekleyim:) öyle yazılarla falan destekleyin yoksa ciddi olduğumuzu falan sanmayın aman diyim:)

Şimdi oduncu gömleğimle selam ederim sizi:)
Bu sayede ayrıca harika bloggerlarla tanıştım,buda bonusu oldu olayın:)

Bunu okuyan arkadaşlarım siz gerçek kadınsınız,olması gereken fln dedi...Varya bi hoşuma gitti,bi eylendim:)

Mesela biz böcekten korkmuyoruz bence...Sonra kendi işimizi kendimiz halledip birinden asalak gibi beklemiyoruz...Düşündüklerimizi direk ifade ediyoruz,bazı feminis takılan hatunlar gibi "ayy evlenmeaam ben çok saçma bir olay evlilik" diyip,iki gün sonra ilk bulduğuna yapışanlardanda değiliz...Hiç kıvırmadan evlenmeyi istiyorum ben diyebiliyoruz mesela:) aklımıza eseni yapıyoruz,ilişki yaşıyorsak sırf odak noktamız o ilişki olmuyor,ayrıca bici bici sesini bebek sesi modunda küçülten hatunlardan hiç olmuyoruz...diyede ekleme yapma gereği duydum nedense:)

Kıymetimizi bilin artık abicim,öyle lafla olmaz onlar:)

24 Ara 2009

Odun Olmaktan Gocunmuyorum!



Laf lafı açtı falan derken biz OKD(Odun Kadınlar Derneği)'ni kurduk...Finduilasz bacımla...Sonraaa Mr.Baros hatunum,Bi Dostum ila çığ gibi büyüyor hareketimiz...

Şimdi Odun Kadın kimdir nedir onu biraz açalım deymi ama:)

*İki dal çiçeğe fit olmaz,salakmısın oluuum buna paramı verdin,insan Supernatural'ın 5. sezonunu alır,abii varya Dean nası taş gözümüz gönlümüz bayram ederdi diye sevgilisine çemkirir...

*Zırt bırt aramaz adamı,pek umurunda olmaz,başka şeylere kafa yorduğundan mutlaka aklına gelmez:)

*Beli kalın olur:P

*Ayy burcun ne senin hemen söyleaaa muhabbetlerini pek sallamaz,sallasada bi nedeni vardır,çıkarı vardır:)

*Küfreder kafası kızınca,ona buna sinirlenir,netteki programlarla bile kavga halindedir...

*Eğer bir program yapılıyorsa önceden haber verilmelidir,son anda yapılacak programlara katılma tenezzülünde bulunmaz...

*Romantizm falan sallamaz,filmlerde izler film bu yeaaa der geçer gider...

*arada romantik bile olsa dengesiz olduğundan çok sürmez o aldanmayın:)

*Mesela insanları umursamaz,birini çıkardımı hayatından o kişiyi direk unutur,aklına bile gelmez...

*Çat diye lafı söyler hiç dolandırmaz,imalara gerek duymaz,eğer bişeye sinir olduysa ben bozuldum tamammı diye konuşur...

*Geyik halindedir,kimseyi fazla takmaz kafaya,birisi laf sokmaya yüzsüzce davranır:)

*Aşkım lafını o kadından duyman zordur...Lakap takmak istese tuhaf bişey olur bence...

*Adama ben sana aşığım tamammı lafını ölse kullanmaz...Ha ister,çok ister söylemek ama söyleyemez,cool davranır,üff bi git yaa modundadır...Onun için aşkı yaşaması zor olur,kendi sürünür,karşıdaki adam sürünür,ama odunluktan taviz vermez...
O yüzden adamın dirençli olup söylemesi lazım gelir yoksa bu odun kadından beklerse daha çoook bekler...

*Erkek arkadaşının yanında off ulan adama bak ne kadar taşmış diyebilir...Yapabilir evet!

*Maç muhabbetlerini severler...

*Görünüşde hep soğuk olur,insanlar hep "aman ben seni çok soğuk,ukala sandıydım,hiçde öyle değilmişsin" derler...

*Kolay değillerdir,öyle ha diyince elin altında bitmezler mantar gibi...

*En önemliside hiçbir zaman istenilen sözleri söylemezler...Adam kayırmazlar ve damarlarına basılırsa kötü olur:)

Güzel bir orman oluruz biz bence...

Bence Odun kadınlar gerçekçi kadınlardır...Erkekler hep cici bicilere laf sokarlar,onlardan yakınırlar ama en çokda onların dibinde uyurlar...Çünkü onlar kolaydır,çünkü onlar çabuk kanarlar herşeye...Çünkü onlar hanfendilerdir,sinirlenmezlerdir,küfretmezlerdir,iki çiçeğe ayyy aşkıııım diye sevinirler...

Odun kadınlar derinliği olan kadınlardır...Belli etmezler ama kök salarlar,sevdiklerine...Çoğu zaman gölge olurlar insanlara...Sessizce dinlerler bazende...Dallarında nefes alırlar insanlar...Sonra uçtuklarında sessizce uğurlarlar(böylede felsefe yaparım aneeem:)

Derneğimiz vatana millete hayırlı olsun bakalım:)

16 Ara 2009

DIY Procem;Deri Körüklü Tozluk!






Şimdiiii size geçen seneki DIY procemden bahsedicem...Ama varya acayip hoşunuza gideceğini düşünüyorum,nitekim ben bunu düşününce yeni bir buluş yapmışçasına aferim Syco kedi olalı.... demiştim:)
Neyse gelelim olaya...

Olayımız ayakkabıların,çizmelerin üzerine giyilecek deri tozluk yapımı...
Hani şimdi vardır böyle napacağınızı bilemediğiniz ayakkabılarınız...Atsan atamazsın,satsan bu ne lan derler...Onların üstüne bu tozluktan geçirinde harika bir körüklü çizme oluyore!
Ha körüklü istemem ben şuh olabilirim diyorsanız,bu senenin modası uzun dizüstü çizmede yapılabilir bu size bağlı...Malzeme olarak güderi,deri alabilirsiniz bu ayakkabının yada botun cinsine bağlı...Alırken ayakkabıya uygun alırsanız hiç belli olmaz ve çizme sanılması daha muhtemel olur...

Yani budur beybiler sırf siz sebeblenin diye açılım yapıp bacak fotolarımıda koydum...O mavi şekilsiz şeyde babanne geceliğim:)
Takdir falan beklerim,yorum yazın ona göre bakıp geçmeyin ayda yılda bi işe yarar şey yapmışım aaaa:)





10 Ara 2009

WAIT!

de nereye kadar!


Bazen böyle hani bir türlü içinden çıkamadığımız şeylerin bir anda olup bitmiş pakedini dışardan isteriz...Yani olsun bitsin yeter aaaa...Şimdi bekliyorsun sonra o beklediğin oluyor ama sonra başka bir bekleyiş başlıyor,o oluyor sonuçlanıyor sonra başka bir bekleyiş fln...
Bekle bekle için çıkıyor...
Bekleye bekleye beklememeyi öğrendiğin an o paket eline geçiyor...
İşte o kelimelerin kifayetsiz kaldığı zaman bence...

7 Ara 2009

Leonardo Usta Gibi Düşünme Prensipleri



Şimdi benim için önemli olan kitaplardan birinden sözetmek istiyorum...
Hatta okuduğum ilk gelişim kitabı da denebilir...


Okuduğunuzda çok şey bulacaksınız ve ustaya hayran kalacaksınız...Yemek tarifleri bile var...Birde en çok hayran olduğum o zamanda onun çok sağlam bir düşünce sisteminin olması...

Şimdi size kitabın yedi prensibini paylaşmak istiyorum...

Leonardo´nun 7 yaşam sırrı...

1. GERÇEĞİ ARA;CURİOSİTA
2. SORUMLULUK AL;DİMOSTRAZİONE
3. FARKINDALIĞI KESKİNLEŞTİR;SENSAZİONE
4. GÖLGEYE BAĞLAN;SFUMATO
5. DENGE KUR;ARTE/SCİENZA
6. BÜTÜNLEŞMEYİ BESLE;CORPORALİTA
7. SEVGİYİ YAŞA;CONNESİONE

4 Ara 2009

Etekten Bozma Tünik

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Şimdi yine eski diktiklerimden bir parça göreceksiniz...

Geçen sene sonbaharda diktim kendilerini...Kumaş çiçekli olan annemin eski giymediği eteğinden bozmadır...Çiçekli olmayan kısımlarsa annemim kendine diktiği bir pantolondan artan kumaşdan...

Acayip rahat bir tüniktir...Burda'da var,ama hangi sayısındaydı bakmam lazım...
Bakar size editlerim sonra...