1 Oca 2010

Ensemble, c'est tout


Dünki filmlerden bahsetmeye başlayım efendim...
Araya bi fransız filmide olsun diye sıkıştırdığım filmdi ne yalan diyim...
Hadi izleyelim dedik annemle...
Ama iyi etmişiz,çünkü çok çok sevdim,iyiki indirmişim...
Konu çok içten,sıcak ve naif işlenmiş...
Ve ayrıca Camille karakterinde kendimi gördüm ben...

Yalnız,kaybeden,çevresine duvarlar örmüş,ve bazı şeyleri yaşamaktan hep korkan...İyi resim çizen,ama bununla ilgili kariyeri sadece çizen! olan...Bir yandanda samimi ve sıcak...Öyle bir karakter Camile...Annesine kızıp saçlarını oğlan çocuğu gibi yapan,küçük kız...Aynını bende yapmıştım:)


Sonra Philibert var...Camille'le piknik yapan asilzade,kekeme ve tiyatro aşkıyla yanan...Camille'e destek olan,ona evini açan,koruyan...

Ve Franck;aşçı,yalnız,hayatı koşturmayla geçen...

Bu üç insanın kesiştiği nokta hep hayatlarında yalnızlığın olması belkide...
Ve birbirleriyle,bir arada dayanışma içinde olunca bitiyor bu...
Umarım bende Camille Fauque gibi yalnızlıklarımı aşarım,duvarlarımı yıkarım...
2010'dan isteğim bu işte...

Fransız filmlerine önyargıyla bakmayın,ben son zamanlarda izlediklerime bayıldım...

6 yorum:

  1. Tesadüfe bak yav.
    Ensemble, c'est tout filmini haldır haldır arıyorum internette. Doğru düzgün bir HD sunumu bakınıyorum, sen gelip filmle ilgili yorum yapıyorsun. Hoş bir tesadüf oldu gerçekten. Andry Tautou'ya zaten özel bi ilgi başlamıştı ben de, bu da iyi oldu. Eğer izlemediysen Hors de Prix filmini de tavsiye ederim, yine aynı abla oynuyor. Tabii Amelie'yi izlemediğini düşünemiyorum, yoksa izlemedin mi? :)

    YanıtlaSil
  2. Sevimli bir filmdi.. benim hoşuma gitmişti izleyince...

    Eğer izlemediysen, "Hors de prix" adlı filmi öneririm.. Ülkemizde "Zengin Avcısı" olarak çevirilmişti.. İnanılmaz tatlı bir filmdi o da...

    YanıtlaSil
  3. SirEvo;indir izle bak seveceksin...Audrey çok hoş bu filmdede,böyle naif kırılgan...Karakterler çok güzel işlenmiş,sıcacık bir film...Amelie'yi izledim tabii izlememmi:),Hors de Prix'ide izledim...

    Nora;Evet çok sevimli filmdi,karakterler özellikle sıcacık,işlenmiş hatta filmin kitabıda mevcutmuş onuda merak ettim ben...
    Hors de Prix'ide izledim oda pek güzeldi,fransız sinemasını sevmeye başladım baya baya ben:)

    YanıtlaSil
  4. Aaa bak SirEvo'nun yorumunu görmemişim ben aynı şeyi yazmışım :D tihihi :d

    YanıtlaSil
  5. Guillaume Canet i ilk olarak Cesaretin Var mı Aşka filminde görmüştüm.Fransız filmleri hakkındaki önyargı genelde haklı bir önyargıdır ama Guillaume Canetli filmlere de olumlu bir ön yargım olduğunu söyleyebilirim.Bence üyük bir yetenek.bU Filmin Türkçe karşılığı da Bir Aradayız, Hepsi Bu.

    Cesaretin Var mı Aşka Filmi de güzel di.İzlemek isteyenler BURDAN tek tıklamayla indirebilir.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^