1 Oca 2010

Hepi Niv Yiıııır:)

Bütün yeni yıl saçmalıktır,ben sıkılarak geçircem,çok fazla bişey yapmıycamlarıma rağmen itiraf etmeliyimki bu yılbaşı eğlenceli ve güzel geçti:)


Zaten hep böyle olur ümidi kesip aman hiçbişey yapmayız dediğimiz zamanlarda çok eğleniriz...
Bizim planımız film izleyip öylece takılmaktı...
Sonra Nalan ablalar geldiler,önce Efenin Fındıkkıran bale cdsini izledik...Sonra içtik,sonra deli gibi tombala oynayıp hırs yaptık,güldük eğlendik...
Efeye baktığım zaman yaşlandığım gerçeğiyle karşılaşıyorum tabi o ayrı:) küçücüktü,hiperaktif çatlak bir bebekti:),şimdi ise çok hoş bi oğlan oldu,balet oldu çıktı başımıza,artiz herif:)

sonra herkes gitti salonda tek başıma yeni yıl süsleri ışıklarıyla oturdum karanlıkta...Düşündüm hayatımı,yalnızlıklarımı,insanlarla arama ördüğüm görünmez duvarları falan...Bunu nasıl kıracağımı bilemiyorum halen bu konu üstünde çalışsamda...
Mesela yalnız olmaya o kadar alışmışımki(aile üyelerimden bahsetmiyorum) böyle birileriyle zaman geçirme moduna girince panik oluyorum...Bana bir hafta öncesinde haber vermelilerki ben kendimi alıştırabileyim bu duruma...Biliyorum çok desperate bir durum farkındayım ama elimde değil...Eğer sizde hayatınızın neredeyse 7-8 yılını yapayalnız geçirseniz sizide görürüm:)

Öyle yani güzel geçti,sevdim:)

3 yorum:

  1. Güzel geçmesine sevindim. :)

    YanıtlaSil
  2. O birisiyle zaman geçirme fikrine gerilme durumunu o kadar iyi anlıyorum ki üstelik yedi sekiz yıldır yalnız yaşamıyorum, sadece altı aydır falan. Altı ayda asosyallik de değil fakat bir nevi "insanlardan korkma" moduna girdim. :)

    Yeni yılın kutlu olsun Sycorox, güzel geçmiş yılbaşı gecen... :)

    YanıtlaSil
  3. SirEvo;saolasın;)

    SweetLeaf;valla 7-8 yıl yaşama canım ondan sonra iyice paronoyaklaşıyorsun benden söylemesi:)
    seninde kutlu olsun yeni yılın canım;)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^