7 Şub 2010

En Büyük Takıntım Dergi Olsa Gerek

dergi okumak candır,evinde çok çok dergi bulunduran insanı ise pek sever sayarım:)

Çocukluğumdan beridir en sevdiğim şey dergi okumak...Okuma bilmeden önce resimlerine bakardım,okumayı öğrenince şukela oldu benim için tabi...
Evde annemin Burdalarını hatmederdim,anneannemlere gidincede teyzemin kız dergilerine bakardım...En mutlu olduğum an yeni derginin alındığı andı...Tamam banada dergi alınırdı,hemde pek çok ama ben büyükler ligi'nin dergilerini pek severdim,en büyük merakım onlardı...

Burdaların eski her sayısını ezbere bilirim açıkçası,sonra Cosmopolitan,Kim,Elele,Elle dergilerininde öyle...

Düşünün 9 yaşımda falan genç kız dergilerindeki ilişki tavsiyeleri okurdum ben:) onun için bu konuda bilmiş bilmiş millete akıl veriyorum:) Ama tabii terzi kendi söküğünü dikemez hesabı,benim ilişki durumlarım berbat olduğunuda söylemem gerekiyor...Hatta benden tavsiye alan insanlara çok şaşırıyorum,bu konuya ne kadar mutabık biriyimki diyerekten...Ama işte mutabıklığım hep bu dergiler sayesinde:)

Tabii bu dergilerde herşey vardı,ilişkiler,moda,röportajlar,seks,gezi,yaşam vs. O yaşlardaki çocukların pek bilmediği şeyler konusunda süper bilgi sahibesiydim:) Onun için ebebeynlerimi ben nerden geldim sorularına maruz bırakmadım:)

Tabii annem ve teyzem için bu bir sorun olmaya başladı,çünkü dergileri bakıla bakıla aşınıyordu,yırtılıyordu,bide o yaşta çocuk o dergileri okumamalıydı tabii:),teyzem saklasada inatla araştırıp buluyordum:),hatta o bulma işi benim için oyun gibi birşeydi...

En favori dergim ise Kim dergisiydi...Çok cesur yazıları ile biraz feministliğe kayan yapısı vardı...Küçük İskenderi o dergi ile tanıdım ve birçok yazarı...Duygu Asena çok havalı biriydi benim için sürekli geziyordu,sonra çok güzel gezi yazıları vardı,Prag'ı ilk orda keşvettim,Sonra bir Amica dergisindeki kışın Prag yazısıyla aşık oldum...

Şimdi baktığım zaman halen aynıyım...Önüme dergileri yığ,eski yeni farketmez dalar giderim...Seviyorum saatlerce okumayı,öyle tür falanda ayırd etmem,kardeşimin eskiden aldığı basketbol dergilerini bile büyük bir heyecanla okuyan bir kişiliğim:)
Sahaflardan en çok aldığım şeyler çok eski dergiler mesela...
Çocukluktan kalma bir takıntı olsa gerek:)

3 yorum:

  1. Dergilere ben de bayılırdım, hatta bir keresinde birine oturmaya gitmiştik çocukken, böyle yığınla kadın dergisi vardı , deliler gibi gidene kadar okumuştum.
    En sevdiğim şey de dergilerin içinden çıkan minik hediyeler :)

    şu anki kadın dergilerinden pek hoşlanmıyorum çünkü şu andaki dergiler tüket tüket tüket diyor, bir derinliği bir misyonu yok, ruhu yok sanki.

    YanıtlaSil
  2. Aynı durumdayım. Ben de bir yere misafirliğe gittiğimizde seneler önceki Hayat dergilerini gördüm ve kaç saat başlarından kalkamadım.
    Bir de ergenlik zamanlarımda Blue Jean ve Hey dergilerini beklerdim dört gözle. O günlere gittim bak sayende.
    Şu anda tiryakisi olduğum dergi ise bant. İki ayda bir çıkıyor maalesef. Bilmiyorsan tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bi dergi manyağı benim sanırdım,neler neler öğrendik onlardan yahu:)
    Valla ben halen o küçük kız çocuğu gibiyim:),ama Puck sana katılıyorum şimdiki dergilerde sadece reklam var,eskiden daha güzeldi...

    Aslıcım bant dergisini merak ettim bakayım bakayım:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^