7 Şub 2010

Julie&Julia Sonrası

O lalala yemek yapmak pek güzel şey evet!

Anladığınız üzere Julie&Julia'yı izledim...Ve çok sevdim,böyle yemekli neli filmleri zaten çok severim ben...Filmin konusu gerçek bir hikayeden gelince daha bir ilgimi çekti...

Çok şirin bir film açıkçası,o fransız usulü hava,retro etkiler ve güzel bir senaryo ile,ayrıca yapılan yemeklerle büyülüyor...Başroldeki kadınlar senin benim gibiler,ki Julia bir blogger...Bloğa ilk başladığı zamanki hali beni kendi blog serüvenime götürdü,tamam onun kadar ünlü olmadım sonunda ama okunuyorum gerçeği var,kimi zaman yakınsamda bu beni mutlu ediyor...

Ve bende kendi tariflerime yer vermeye başlama kararı aldım...Yani benim öyle frasız usulü tariflerim yok ve çok havalı işlere imza atmayabilirim,ayrıca tarif verirken çok egzantrik olabilirim:),idare edeceksiniz artık napalım:)
Bir kere kek tarifi vermiştim hatırlarsanız,muhtemelen tariflerim o tarz çılgınlıkta olacaktır:)

Yemek yapmak beni çok mutlu ediyor,yani ne bileyim kafam dağılıyor,yemek yaparken aklıma bir ton güzel şey geliyor ki terapi gibi bu...Yemeklerimde hiç fena değil ne yalan diyim...Yapmaya başladığımda birçok kişi dalga geçiyordu,ahahah o yemekler yenmez asla diye ama havalarını aldılar çünkü gayettende yenir ve beğenilir kıvamda oldu allamabinşükür:)

Bide muhtemelen gıda boyalı eylenceli şeyler olacaktır eminimki:),gıda boyası olayını çok seviyorum,böyle renkli renkli kurabiyeler pastalar çok sevimli oluyor...Görsellik önemli tabi...

İşte yakında yaptıklarımla Yaşasın yemek yemek modunda oluruz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^