13 Şub 2010

Kazık Kadar Olmuşum!

Veheeey koca kız oldum,30'a 4 kaldı çok heycanlı tırıntırıntırın!

Anladığınız kadariylen(anlayın!:P) bugün benim doğum günüm sebebiylen bu postu yazmaktayım beybiler:)

14 Şubatta doğmuşun ayy ne romantik düşüncelerinin aksi istikamette biri olmak tuhaf aslına bakarsan:),yani bugün doğum günüm olmasa pek umrum olurmuydu,şöle olurdu eğer sevgilim olsa muhtemelen 14 şubat ne lan gereksiz iş derdim(hediyenin üstüne yatmak için en güzel yöntem inanmamak:),ama işte sevgilisi olmayınca ve hayatı boyunca 14 şubatı kimseyle geçirmemiş olunca insan bu nası bişey acaba diyor,sırf bence meraktan olan bişey başka değil...

Ama doğum günüm olunca herkesin sevgilisi olma durumu var:P (tamam yivrençti)

Bu sene pek şenlikli geçiyor yapımda ve yayında emeği olan herkese teşekkürü borç bilirim...Hediyeler falan ise pek şukela:)

İsteklere gelince tahmin edebilmeniz olası;

*Bir adet helal süt emmiş,eylenceli,süper müzik zevki olan,okuyan,akıllı,seksi,kapris çekebilen,komik, iç boğucu olmayan,bir dolu müzik ve kitap arşivi olan(beni çakaaallll!:P) bir sevgili istemekteyim,başvuruları bana yapabilirsiniz:P

*Prag,kışın Prag!,şu üstteki saydığım kişilikte gelebilir,hiç fena olmaz:)

*Böle iyicene güzelleşeyim ama şansım çirkin şansı gibi olsun,bu gerizekalı paradoksu kırayım nolur please:)

Bu kadar! valla bak fazla isteğim yok napiim :)

Şimdi yaşlandın kızım otuzlara merdiveni dayadın diye düşünün siz ben bunalımda değilim aksine pek de hoşuma gitmeye başladı bu durum efendim...
Yani bence otuzlarındaki kadınlar çok seksi oluyorlar...İnsan yirmilerinde salak modunda geziniyor,ne ne yaptığının farkındasın,ne de yaşamının...Ama otuza gelince tuhaf bi şekilde kendine güven geliyor kadınlarda...Erkeklerde gelende bunalım oluyo kıyamam yazık onlara:)
Ama kadınlarda bence tam tersi etki yapıyor...Mesela bazı kadınlar yaşlandıkça güzelleşiyor,seksileşiyor,şaraplaşıyor...İşte bende heycanla otuzlardaki,bağımsız,havalı,seksi taş ablalardan olmak için bekliyorum,kesin bunalıma girmiycem:)
Ama tabiii bir yandanda "ben daha çocukum!" modunda olmak tuhaf harbi:)
Geçen annemle laklak yapıyoruz,nese belki kuzen yaza evlenecek kıyafet düşünüyoruz,ben straplez tafta diz üstü bi elbise tasarımı düşündüm,nese annemin şatafatlı takıları var siyahlı taşlı ama çok hoş, dedim onlarıda takarım,topuklu ayakkabılar falan...Annem sevindi garibim böle normal şeyler düşündüğüme:),sonra ama beni çokmu kadınsı gösterir dedim...
Annemden normal bi cevap geldi;

"küçülde cebime gir,ben senin yaşındaykene iki çocuk sahibi evli barklı kadındım!"

tabiii haklı:) o kıyafet olacak yanii:)
İnsan kendini bazen hiç büyümemiş sanıyo ne tuhaf,halen çizgifilm görünce duruyosun,jelibonu deli gibi seviyosun,çocukken yaptığın şeyleri yapıyorsun falan...

Büyüdüm lan harbi harbi,doğum günün kutlu olsun be Syco,kazık kadar oldun aferim!

16 yorum:

  1. Merhaba

    SEVGİLİLER GÜNÜ ÜZERİNE
    Kapitalist tüketim uygarlığı için her “özel gün” ya da bizzat kapitalist uygarlık tarafından ısmarlama olarak yaratılmış özel günler (sevgililer günü, anneler günü, babalar günü vb.) büyük vurgun günleridir ve bu günler, kapitalizm için hayati öneme sahiptir.

    YILBAŞI YA DA YENİYIL ÜZERİNE
    Yıl, bir zaman birimidir, tıpkı sanat, gün, hafta ve ay gibi.
    Yeni dönemin tüketim kültürüne adapte edilmesi gerekiyordu.
    Büyük metropollerin merkezlerine milyonlarca insan toplanıyor, koca kitleler bir arada duruyorlar ama kimse kimseyle bir şey paylaşmıyor, ama yine de bir arada duruyorlar. Sahneden birisi düğmeye basıyor ve hep birlikte on, dokuz, sekiz diye geriye saymaya başlıyorlar ve sıfır anonsu yapıldığında hep bir ağızdan bağırarak ellerindeki patlayıcıları ateşliyor ve hareketleniyorlar. Ne oldu şimdi? Diye soracak olsanız kimsenin verebilecek bir cevabı yoktur, Ya da yaygın cevap, yeni bir yıla girdik olacaktır

    BATI UYGARLIĞININ ÇALDIĞI TAKVİM
    Binlerce yıldır Mısırlılar Güneş takvimini kullanıyordu ve Mayalarda kullanıyordu.
    Batı Uygarlığı, isim değiştirerek çalma işlemini gerçekleştirdi. Önce miladi takvim, ve Jülyen takvimi dana sonra da Gregorien Takvimi isimlerini verdi.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın benim bitanem doğum günün kutlu olsun...Senden böyle br post beklemiyordum açıkcası artık gerçekten büyüyorsun anlaşılan ...
    Canım seninle gurur duyuyorum her ne kadar kaçık gibi görünsende sen müthiş birisin Allah bilir otuzlarında nasıl biri olacaksın ...Her ne yaparsan yap kendin ol bünyeye aykırı işler yapma yeter...Seni seviyorum iyiki benim çocuğumsun canım ...yeni yaşın sana bütün hayallerini getirsin ...

    YanıtlaSil
  3. syco sycoo doğum günün kutlu olsunnn ^_^

    YanıtlaSil
  4. Canıım iyi ki doğmuşsun, istediğin heriey gerçekleşir umarım. Nice güzel senelere. (:

    YanıtlaSil
  5. Acımasız gerçekler; evde kalmaya 4 kala =)))

    YanıtlaSil
  6. Aykut;takma bu kadar bu sevgililer gününü ya boşver:)

    Serpil;evet yaşlanıyorum bühühü modunda bişey bekliyordum dimi,valla artık yaşlanmaktan korkmuyorum açıkçası:)
    çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve düşüncelerin için,sen varken ben hep harika biri olurum muhtemelen canım benim...

    Puck-Robin;teşekkürler canım

    Finduilas;teşekkürler bebeyim,umarım hepimizin tüm hayalleri gerçek olur...

    Ayşegül;teşekkürler beybiii

    StummScream;belki evlencem ne biliyosun eheheh:)istatislikler 27'imde evleneceğimi söylüyolar:)

    YanıtlaSil
  7. Doğumgünün bi daha kutlu olsun diyim mi:P

    YanıtlaSil
  8. Seni tamamlıyacak birini bulursun umarım şimdiden, 27'inde de evlenirsin =))

    YanıtlaSil
  9. Kuzuma bak sen ya ev taşıma derdindeyim atlamak istemedim kazık kızıma bu özel günde nice senelereeeeeeee

    YanıtlaSil
  10. Amalt;de :P

    Stum;umarım ya valla sipariş verdim bakalım 27imde nolacak:)

    Eda'cım;teşekkür ederim canım benim:)

    YanıtlaSil
  11. yirmi yaşıma hiç girmeyesim geldi daha iki sene mi ne var ama

    YanıtlaSil
  12. doğum günün kutlu olsuuuunnn

    YanıtlaSil
  13. Mutlu yaşlar fıstığım. :)

    YanıtlaSil
  14. Dogum gunun kutlu olsun.. biliyorum bugun 17 si ama yazıp yamamak arasında cok kaldım..hersey dıledıgın gıbı olur inş hayattan ne beklıyorsan hayat onu versın sana gulen yuzun hiç solmasın...
    Sen her nekadar benı yanlıs tanısanda senın hakındakı dusuncelerım budur... kımseye kın gutmedım kımseyı dusman bellemedım ..
    hersey gonlune gore olsun

    YanıtlaSil
  15. Victoria;eninde sonunda gireceksin bebeyim eheh:)

    Ozzeinep;teşekkürler

    Efsa;saolasın canım benim...

    Stubborn;teşekkür ederim kutladığın için...bende böyle olsun istemezdim lakin oldu...yanlış tanıma olayına gelince olan şeylerde hiç yok yere suçlandım,hemde yapmadığım şeylerden ötürü oldu bu...kulis dediği şeyi birtek seninle konuşmuştum ben ve sana öfkelenmem çok normal değilmi?
    neyse bende çok kinci değilim artık,onun için sana da hayatında mutluluk ve başarı diliyorum...birlikte acı tatlı çok güzel günler geçirdik,destek olduk,beraber ağladık bunlar için teşekkür ederim sana...Herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^