21 Şub 2010

Seni Seviyorum Peruk Olayını İcad Eden Kişi!



Penelope negzel kadınsın sen bebeyim muck!

Saçlarım benim en büyük takıntım olsa gerek...
Böle kötü oldukları gün,moralim sıfır olarak gezinirim...Resmen bunalıma girme sebebidir saç mevzusu...Çok kızsal evet ama takıntı işte...
Saçlarım hep çeşit çeşit gezerim,öyle bana has bir saç şeklim hiç olmadı...Bi gün dalgalı,bi gün düz,hergün farklı kadın modunda...Çoğu kişi bi benimle beraber olacak kişinin çok şanslı olacağını,sıkılacak vaktinin olmayacağını çünkü hergün bambaşka biri ile takılacağını söylerler...Ama öle biri yokki off son zamanlarda her konuşma buna dönüyo çok sinir bozucu:(

Ama cidden aynı olmak sıkıyo beni...

Ve peruk hastasıyım,en büyük zaafım o...
Mesela en sevdiğim tükkanlar perukçular:)
Binlerce peruğum olsa doymam heralde...Bir sürü poştişim var çeşit çeşit,renk renk...
Ama halen doymuyorum,geçen kahkül şeklinde olanları gördüm bundan istiyoruuuuum dedim mesela:) evet kabul ediyorum cins biriyim ehehe:)

Mesela Canım Ailem'de Feride bunalımdaykene bi sürü peruk almıştı,o sahnede çok kıskanmıştım onu:),tam benlik bişey...Mesela bi gün Marilyn modunda gezin,bi gün Mathilda ol,bi gün kızıl bi afet moduna gir harika bence...
Sonra fantezi malzemesi olarakda çok eğlenceli olur tabiii...

Bunu yapıcam ama varya bi dolu peruk alıcam,bi hafta boyunca bambaşka insan olarak sokaklara atıcam kendimi...
Yapıcam blog olacak bu! :)

2 yorum:

  1. ben uçacak korkusu ile takamazdım herhalde meh mehh :)

    YanıtlaSil
  2. yok valla uçmuyolar tecrübe ilen sabittir:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^