5 Mar 2010

Mal Beyanı

Mal beyanında buluncam,açıklıyorum malvarlığımı çok heycanlı!

Eskiden anneannemlerin bi komşusu vardı,ayakkabıcıydı,gerçi halen komşular ama adam ayakkabıcı diiil:(
Nese dedem bu amcadan elinde bulunun tüm malların en iyilerini akşam getirmesini söylerdi,adam getirirdi,bizde içinden beğenirdik ne havalı!
Bir kadının hayali olan durum esasen...
Şimdide olabilse böyle bişey,kapına gelse ayakkabılar..
İçlerinde vintage olanlar baya mevcut ayakkabılarımın valla...
Genelde zımbalı şeyleri pek seviyorum

Bu kombin benim için çok güzeldir,80ler metalci ablası eteği,onu tamamlayan kot! yelek...Bu yelek bir dönüşüm içersine girecek sanırım patchlarla düzenlemeyi planlıyorum...

Vee yeni aldığım Vixen botlarım!
Açıkçası süper rahat ya,gene zımbalı,zincirli konçlarla süslenecek,tam Vixen havası verilecek,deri pantılınla giyilecek!


Vee içime Derya Baykalın ruhu kaçtığının kanıtı!
Bu gördüğünüz şey kot elbiseydi esasen,sonra boyandı, kesildi kot ceket oldu ve onla yetinilmedi,piramit zımbalarla süslendi...
Zımbalar düzeltilecek gerçi biraz yamukluklar olmuş,ama pek havalı oldu...
Normal kot ceketimede aynı haltı işledim,ama bitiremedim bitirince görme şerefine nail olursunuz beybiler
Buda annemin icra ettiği deri ceketim...
Teşekkürler anne beybisi;)

5 yorum:

  1. ayaklaını çok beğeniorsun sanırım. ayakkabı hazineni gösterirken ve bir önceki yazında da fotoğraflamışsın.

    YanıtlaSil
  2. yok aksine hiç sevmem:)

    YanıtlaSil
  3. hepsine bayıldımm çok güzell! >.<

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^