4 Nis 2010

Bi OrtaDünya Yapıp Geldim!

Bi OrtaDünya yapıp geldim.Halen etkisindeyim!
Yoo Ankara'dayım diye OrtaDünya kafeye gittim diye algılamayın bunu..Bizzat gittim yahu Ortadünya'ya geleneksel her 6 ayda yaptığım gezimi yapıp geldim..Lakin şimdi gerçek dünya'ya alışmak pek zor geliyor her zamanki gibi..

Biz her sene annemle 2-3 kere yapıyoruz bu olayı,böyle türlü envayi çeşit yiyecek,içecek erzaklarımızı alıyoruz cipsler,kolalar,jelibonlar,kahve,çay,çikolata,mısır işte efenime söleyim işte üç filmi idare edecek erzağı tamamlayıp başlıyoruz OrtaDünya topraklarına adım atmaya...

Özlemişim varya bu kesmedi beni,her yerde repliklerini söylerken buluyorum kendimi...

Ortadünya karakterlerini çevremizdekiler yapma oyununda bana bu sefer iyice Eowyn'liği yapıştırdılar. Ben Samwise Gamgee olmak istiyordum lakin,yoo dostum sen Eowyn'sin diyen diyene olunca ve Eowyn'in Pellennor'daki Morgul büyücüsüne "ben erkek değilim" çıkışını tekrar izleyince heyt behhh dedim..Doğru zaten bende gider en olmayacak adama aşık olurum,onda da benzeşiyoruz hatunla..(Faramir'de taş gibi zaten)

Bir arkadaşımı ciddi anlamda Ağaçsakal'a benzetiyorum. Ama öyle böyle değil yahu,bir duysa gebertir beni ama benziyo,gerçi bence en bomba karakterlerden biri ent adam Ağaçsakal..

Halen beni Rohan'da Rohhirim'in gelişi feci gaza getiriyor heyecanlandırıyor..Onlar o tepeden aşağı inerken Rohhiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim! diye bağırmak normal bence...

En midemi bulandıran karakter orklar değil..Hatta Uruk Hai'ler bence karizmatikler..

Denethor'u hiç sevmiyorum,nerdeyse taş gibi Faramir'i çalı çırp üzerinde harcayacaktı da,bende kız kurusu olarak kalacaktım..Allahtan Gandaf tam zamanında yetişti imdada..Sadece Faramir'den ötürü değil,o nasıl iğrenç yemek yiyiştir öyle yahu..Koskoca vekilharçsın sen,şişine şişine gezmeyi biliyorsun bi yemek yemeyi öğren,ne zaman o sahne gelsin kendi elimdekinden tiksiniyorum lan..Gaz Boramir yerine sen öleydin lafı ne öyle,nasıl babasın sen,gönder herifi ölüme sonra kalk oğlum öldü diye ağıtlar yak amma mal herif,oh iyi oldu sonunda!

Sonunda onlar erdi murad'larına bizde çıktık kerevetlerine...
Ama beni kesmedi yeminle halen etkisindeyim,sınav bitti bugün nese aklıma Gandalf'ın Theoden'e söylediği "temiz bir nefesi çek içine dostum" lafı geldi,sanki bana söylemiş gibi hislendim...Nolur kafayı sıyırmış bu demeyim LOTR manyağı olmak kolay değil...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^