18 Nis 2010

CupCakes!

Ve geçen icra ettiğim Cupcake'lar!

Bir yaşasın yemek yemek postu ile karşınızdayım sayın blog.
Geçen inat ettim dedim cupcake yapacağım hemen giriştim olaya.Ve açıkçası sıkıcı olmasın acık eğlenceli olsun diye gıda boyasınıda soktum işin içine.
Ve sonuç budur efendim!

Şimdi normal klasik kek tarifini vermeyim,onu bilirsiniz. Nese onu küçük muffin kalıplarına yapın. Piştikten sonra ortalarını çıkarıp arasına puding+damla çikolata koyun. Sonra üstlerine çilek koyunca bunlar ortaya çıkıyor. Bu kaddeeer basit!


Ayrıca belirtmek isterim tatları çok güzel oldu,bayıldık ayilecenk! ;)

2 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^