8 Nis 2010

Kimi ni Todeke



Sadakoooooo yadaSawako-Chan
yada yada
Sawako Kuronuma
Evvet anime izlemeye "Kimi ni Todoke" ile başladım. Ve o kadar çok sevdimki saatlerim anime izlemeklen geçiyor diyebilirim...
Kimi Ni Todoke çok naif bir anime. Romantikkomedi tarzında ve okulda geçiyor. Kahramanımız 16 yaşında ve tahmin edersiniz ki lisede. Lakin halka'daki kıza benzerliği ile okulda birçok kişinin korktuğu ve hakkında türlü dedikodular çıkardıkları için yalnız kalmış çok saf iyi niyetli bir hanımkızımız..Yalnızlığa o kadar alışmış ki,onunla konuştukları zaman korkup ne diyeceğini bilemiyor. Bu bir nevi kendimi hatırlattığı için Sadako'da kendimden çok izler buldum diyebilirim :)
Bir gün esas oğlan tüm okulun ve sınıfın popüler çocuğu Kazeyaha'nın onunla konuşup ilgilenmesi sayesinde bir nevi kabuğunu kırmaya başlar..Sonra sınıftaki Ayane Yano ve Chizuru Yoshida da onunla konuşmaya başlarlar ve Sawako'cuk kendini dış dünyaya açar...

Çok sevdim bu animeyi ne yalan diyim..En çok hoşuma gidende bazı bölümde karakterlerin çocuklaştırılması ve o şirin hallerine bayıldım..

Sawako Kuronuma çok güzel bir kız aslına bakarsak. Ve karşısındaki insanı kıracağım diye ne yapacağını bilemiyor..Bir bölümde Sawako Kazeyaha'nın omzunda uyuyakalmıştı,kızlar resmini çekmişler gizli gizli, Sawako'ya gösterince "aaa ne yapmışım ben,ona rahatsızlık vermişim,omzu ağrımıştır kesin" diyor.Düşünün normalde kızlar ay ne romantik diyebilirken Sawako sevdiği insanın omzu ağrımıştır diye içleniyor..

Kurumi cadısına bile iyi davranıyor,arkadaşmıyız diye dört dönüyor etrafında,o senden nefret ediyorum dese bile...
Hele o Kurumi'ye gıcık oldum resmen..Böyle saf şirin gözüküp,insanların arkasından dolaplar çeviren kadınlardan oldum olası nefret edeceğim..Ama varya animemizde olduğu gibi,foyaları önünde sonunda ortaya çıkıyor bunların...Benimde hayatıma girdi böyleleri ondan sinir oldum onları hatırlatıyor diye Kurumi'ye

Kazeyaha'ya gelince o nasıl düşünceli bir çocuk valla bayıldım,böyle birini istiyorum işte hayatımda...Sawako'yu koruyup arkasında olup,destek oluyor..Onunda küçük çocuklaştığı yerler var tabi..O yaşta bu kadar güçlü karakterli bir çocuk olmasını beğendim...

Anime'nin geçtiği mekanlarda çok güzel,okullarına falan çok alıştım sanki benim okulum gibi benimsedim o derece :)

Kendimle özdeşleştirdiğim yanları var Sawako'nun aslında herkes de biraz var bu yönler. Mesela benim yeni insanlarla tanışırken e-e-e-e-e kekeleme,yada öyle durma yada saçmalayıp çok konuşma huyum mevcut, birde lisede ben bu kıza çok benziyordum yahu ondan pek sevdim bağrıma bastım herhal...

Yani pek tavsiye ederim efendim,izleyin mutlaka seveceksiniz..

2 yorum:

  1. Vallahi ben de bayıldım hatta Osaki Nana sonrasında kendime yeni bir favori karakter buldum Sawako-chan ile. :D

    Bu arada o çocuklaştırılmış çizim tekniğine de "chibi" denmekte, çoklukla kullanılıyor böyle karakterlerin çocuksu hislerini ifade edebilmek için chibi çizimler ve tam anlamıyla HASTASIYIM chibi'nin. :D Çooook güzel olmuyorlar mı öyle ufacık ufacık oldukları zaman?! :)

    Bir de ben ilk başta o Yoshida ve Yano denen iki kızı hiç sevmemiştim var ya, sonradan alıştım, ilk başlarda hiç kanım ısınmamıştı o kızlara. İyi onlar da sevmişler Sawako'yu, arkasından iş yapacaklar diye çok korkmuştum önce.

    YanıtlaSil
  2. Osaki Nana'da çok süper bir karakter yahu onunda hastasıyız,oda ayrı bir post olur:)

    chibi çizimleri çok sevdim bende,çok şirin oluyorlar ve öyle bir çizimi tişört boyama olarak yapma planı oluştu bende :)

    Aynen o kızlardan tırstım bende kesin dalga geçecekler bununla diye ama bu animede en sevdiğim şey klasik okul öğeleri gibi popülerlerin diğerlerini ezme olayı olarak gelişmemesi. bu artı bir puan kazandırıyor

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^