6 Nis 2010

Yedek İnsan Değilim!

İkimizin de özel bir yeteneği var
ve bunu seni görür görmez anladım.

İkimizde yedek insanlarız..
Yedek İnsanlar!
-Claire-


Bu replik aklıma feci takıldı...Bunun nedeni aslında pazar günü okuduğum
Şu
Mehmet Çoskundeniz yazısı kafama takmıştı zaten...Sonra bunu bir filmde söylemişlerdi diye aklıma takıldı,sonra tabii buldum Elizabethtowndu film...

Benim biricik sevdiğim filmde vardı bu söz...

Maalesefki günümüzün en can sıkıcı durumlarından...Karşımıza çıkan insanların bizi yedek yerine koyduklarını çözemiyoruz. O kadar sahte geliyorki bazı ilişkiler ve insanlar bir süre sonra herkes aynı geliyor insana...Hep birilerini kopyalamaya,yedeklemeye çalışan insanlar sürüsü işte...
Sonrada konuştuklarında aşkı aramaya çalışıp,aşk filmlerinden ilhamlar alıp,şu hayatımın filmi,bu karakter gibi birisi olsun gibisinden saçmalıyorlar...
Keşke gerçekten o filmlerdeki karakterler gibi olabilseniz...

Ancak aman abi şu hatun dursun elimin altında,beğenmedim ama boşta kalırsam işimi görür mantalitesinde dolanırlar...Kadınlar içinse aman el altında dursunda Berkecan'la aram bozulursa kıskandırırım bununla düşüncesi...
O insanlara ne olduğu ne kadar kırık! bir şekilde dolanıyor oldukları umurlarında bile olmaz..Bunu ancak yaşamaları gerekir kii,anlasınlar...
İşte günümüzde aşkın bu derece doyumsuz ve sadece gözde büyütmelerden ibaretmiş diye sızlanmanızın nedeni beyler bayanlar!
Bir kere de gerçek ve net olabilseniz,başkalarını el altında tutmak yerine bir kişiyi adamakıllı mutlu edebilseniz ne kendinizi yoz bir hayata, nede o karşınızdaki kişiyi bekletir ve üzersiniz...
Siz hiçbir çaba harcamadan yedekleyin gitsin...Sonra yoz hayatınızda gereksiz üzüntülerinizle ancak filmlerden ilham alın...

Hayatımda insanları yedeklemeyi sevmiyorum ve yapamıyorum. Ha denediğim zamanlar oldu ne yalan diyim,ama olmuyor bir türlü,bu konuda başarısızım...
Bu belkide yalnız kalmaktan korkan insan işi...Ben yalnızlığa gayetten alışık biri olduğum için belkide bu yedekleme durumu bana manasız geliyor...Ki filmde Claire'da Drew'da özlerinde ve yaşantılarında yalnız insanlar...Onun için o kadar yakın buldum onları kendime...

Ama varya şunu isterdim blog,filmin bir bölümünde Claire'la Drew telefonda saatlerce konuşurlar...Birbirlerini fazla tanımıyorlardır ama saatlerce telefon kulaklarında yapışık bir şekildedir...Bunu hiç yaşamadım ben #itiraf#

Şimdi şaşırmışsınızdır muhtemelen ama öyle,ben pek telefon insanı olmadım,sevmiyorum telefon muhabbetlerini lakin hayatımda bir kere bunu yaşamayı isterdim ne yalan diyim...Yani hani öyle hiç tanımadığım değilde,bildiğim ama çok fazlada tanımadığım biri olabilir...Özel birisi olabilr...
Yani beni yedek statüsünde görmeyecek "gerçek" birisinin olması tercihimdir...

şimdi bu yazıyı yazıyorum yedek klübesinden sesleniyorum diye düşünmeyin...Ben yalnız biriyim,kimseninde yedeği değilim...Bilemiyorum tabii olabilirim de,insanların beynini okuyamıyorum...Kafam karışık olduğu için yazdım,acaba?? larım olduğu için yazdım...
Beni yedeklerinde tutanlar zaten muhtemelen sıkılırlar benden bir süre sonra,onun içinde zaten içim rahat :)
Ama şu hayatta çok istediğim şey "gerçek" birinin karşıma çıkması...
Kimbilir belki çıkmıştırda ben görmüyorumdur,yada daha zamanı vardır falan bilemiyorum...Lakin o çıkana kadar yalnız kalmayı istiyorum,çünkü alışığım,bir çoklarına göre birine tutunarak yaşayan biri değilim...
Dersimi çalışırım,mezun olur çocuklarımla ilgilenirim,bol bol müzik dinler resim yaparım,film izlerim,anime izlerim...Ama sırf hayatımda birisi olsun diye insan yedeklemem...
Filmde Drew ve Claire gerçeklerine kavuşmuşlardı...
Onlar film diyip geçmek istemiyorum...
Yedek insan'da olmak istemiyorum..
Beni yedekte tutanlar varsa şayet şimdiden söyleyeyim benden size hayır gelmez,çünkü önünde sonunda sahteliğiniz bir şekilde ele verir sizi...Zaten çok zor kendimi açıyorum insanlara muhtemelen o süreçde farkederim sahteliğin kokusunu ;)



8 yorum:

  1. suan kayra ve goko için oyle olduk dıye dusundum yazını okuyunca ammaa.. unutma.. gun oluyor devran donuyor..yedeklenenler kıymetlenıo cunku farkları anlaşılıyor....!!! ha tabe yedekte beklerken sende olgunlaşıyorsun ve gerıye baktıklarındasenı aynı gormuyorlar ve hayal kırıklıgı yasıyorlar..!

    YanıtlaSil
  2. şu an için ben hayatıma bakıyorum valla,eğer yedeksem bile bu karşımdakinin acizliği ve sorunu,sonuç olarak en önemli kısmı şu;sen kendini yedek olarak görüyormusun kısmı...
    Ne sen nede ben kendimizi yedekliği kabul etmedik,bunu onlarda biliyorlar zaten...

    YanıtlaSil
  3. syco, bu yazı ile alakasız olacak ama su yandaki konusma baloncuklu insanlar kim? funda arar mı üstteki? açıkla çatlıcam meraktan lo :p

    ayrıca yedek tutanı hemen anlarsın özveriye girmez çünkü.. biri senin için özveride bulunmuyosa ya yedek düsünüyodur ya da sallamıyodur dimi bana öyle geldi yani

    YanıtlaSil
  4. eheh yok Funda Arar diil o,Tori Amos :)

    Altındaki Jeremy Guns,süpermeni tanırsın zaten,Johnny Cash, ve Dalai Lama :)

    karşıda benlen dalga geçende gerçek kötülerin köpeği mumbly :)

    YanıtlaSil
  5. gerçek biri herzaman en yakınında görmediğin kişi çıkıyor:) neyseki ben sonunda gördüm ve married:P

    YanıtlaSil
  6. Ben yedeklık olayını ıkıncı kısı olarak degıl.. kendılerınce bırseye hazır olmadıklarını dusunduklerınden die dusundum.. yanı elımın altında kalsında ben hazır hıseetıgımde onunla olayım artık yolumu cızeyım..bu surectede ne yaparsammubahtır mantıgında olduklarını dusunmekteyım..

    YanıtlaSil
  7. Moderatör;uu çevreme şöle bi bakınayım o halde :))

    Stub;iyide onlar hazır olana kadar atı alan üsküdarı geçerse:) akılsız bunlar bence :))

    YanıtlaSil
  8. ya oyle zaten suan eskı stub yokkı.. ne kıymetı kaldı dıye dusunen bı stub var.. ama tek sey alışkanlık kalıo..alışmıslık var 5sene oldu be sycoo..

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^