11 May 2010

Kaplan Ve Ejder; yani Toradora!


"Ağlamak kalbin burun kanamasıdır" by Kusheda


Bir animeyi daha Complated ettim ve öyle olunca da boşlukta kalıyorum ne yalan diyim. Diğerlerinin yüzüne bakmama isteği falan. Devamı çekilse keşkeler gırla gidiyor :)

Toradora! eğlenceli bir seri'ydi. Aslında klasik lise ergen animelerinden ama yinede baya severek izliyorsunuz.
Konuya gelince;

Ruiji Takasu okulda korkutucu tipinden ötürü serseri görülen ve korkulan ama aslında kendi halinde çalışkan,içine kapanık,temizlik yemek falan yapan enteresan bir çocuktur.

Aynı şekilde "Avuç Boyutlu Kaplan" Aisaka Taiga'dan da çekinir tüm okul. Tüm okul diyorum çünkü öğretmenler bile korkuyordur, ufacık yabani kızdan.

Ruiji ve Aisaka'yı bir araya getiren arkadaşları Kusheda ve Kitamura'ya karşı duydukları aşktır.
Bir süre sonra fark ederler ki, Ruiji ve Taiga aslında komşudurlar. Ve birbirlerine yardım etmeye başlarlar. Taiga Ruiji'nin sanki ailesinden biridir bir süre sonra.

Tabii sonlara doğru işler karışacak ve bu ikili nihayi sona erecektir.
İzlemeyenler için spoiler olmasın sonu izleyin görün diyeyim.

Avuç Boyutlu Kaplan Taiga'ya baktığımız zaman çok saldırgan, hırçın küçük bir kız çocuğunun ardında, kırılgan yalnız ve başkalarını mutlu etmeye çırpının birini görüyoruz.
Kitamura'nın karşısında küçülen konuşamayan kıpkırmızı olan halleri pek komik ayrıca.

Animenin bazı bölümlerinde kahkahalarla güldüm resmen çok eğlenceli gerçekten. Bazı yerleri çok dokundu, böyle replikler falan.
Ayrıca müzikleride fena değil, özellikle sözleri tam anlamıyla şu anki durumumu anlatınca sevmemem işten değildi. Çizimlerini de beğendim yine ayrıntılardan kaçınmamışlar.

Dediğim gibi eğlenceli, duygusal bir anime arıyorsanız bu karakterleri pek seversiniz diyor ve sonlarında çalan şarkılardan en sevdiğimi ekliyorum



2 yorum:

  1. ya o değil ben Taiga figure'larından almayı feci kafama koydum :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^