11 May 2010

Kimi ni Todoke'yi de Bitirdim

"ima tada shiritai no eien ja nai
Sadece bilmek istiyorum bu an sonsuza kadar sürmeyecek

kono mama zutto miteitaikedo
Fakat seni zamanın sonuna kadar izlemek istiyorum

sono sora ippai no kamihikouki gurai ni natte
O gökyüzünü dolduran kağıttan uçaklar gibi olmak istiyorum

hitotsu dake mitsukete
Bu şekilde sen doğru olanı bulabileceksin"


Ve sonunda nihai gün geldi ve Kimi ni Todoke'nin son iki bölümünü izledim.
Çok güzeldi yahu valla napsınlar etsinler çeksinler kardeşim ikinci sezonu da.

Son iki bölüm de bir kere Sawako'cuk pek güzeldi öyle böyle değil ama
Sonra doğumgünüydü ve yeni yıla giriyorlardı, Ayane ve Chizuri ona sürpriz yapıp(biraz katakulli ile tabii) sadece Kazeyaha ile bir akşam&doğumgünü&yeniyıl geçirttiler.
Yılbaşında bu bölümü izleseydim süper olurdu dedim bende.
Böyle karlı ışıl ışıl güzel bir yeni yıl manzaraları çok hoşuma gitti.
Kimi ni Todoke'nin en sevdiğim yanı da çizimleri, ayriyetten "chibi" halleri çok seviyorum daha önce de dediğim gibi.
Sawako'nun masumiyetine, o şaşırdığı zaman kocaman kocaman açılan gözleri ve utanıp yerin dibine girme halleri çok şirin yahu hatta bence hiç bir karaktere bu kadar yakışmamıştır bu haller..

İkinci sezon çekilmeli, çizilmeli, yapılmalı!

Ayrıca Live Action'uda çekilecekmiş, biz sizden ikinci sezonu istiyoruz anam babam yapmayın etmeyin der ve sizi sonlarda çalan şarkı ile baş başa bırakırım.

Not;Animeler sayesinde Japon müziklerini hatmetmeme ramak kalmıştır. Eee insan müziklerini duyunca merak etmemezlik edemiyor..




Chara-Kataomoi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^