6 Haz 2010

Kıymetlimissssssss!

Şimdiiii gelgelelim icra ettiğim tişörtlere
Kıymetlimissssss!
En sevdiğim gruplardan olan Lynyrd Skynyrd ve güzide parçası Poison Whiskey tüniği.
Bunu yaparken belimin ortadan ikiye ayrılmışımsı hissiyatı ile giymeye tırsıyorum :)

Veee Beatles!
Bu aslında artan parçalarla oluşturulan ve bi boka benzememesi muhtemeldir gözüyle baktığım ama çirkin ördek yavrusunun kuğuya dönüşüp nanik yaptığı gibi beni şaşırttı :)
Bebe yaka fikrimden ötürü kendimi kutluyor başarılarımın devamını diliyorum:)
Bu her yerden pilikaşeli fiyonklu etek, siyah hırka ya da bolero ve şu aşağıdaki ayakkabılar ile bence güzel bir kombin olacak gibi bir hissiyat var içimde.


White Lion'un Pride albümünü çok severim. Ve onun kapağına selam çakaraktan oluşturulmuş bir tişört!
Nette araştırdım Bat For Lashes tişörtlerini ve bundan yok olm :) nası sevindim nası sevindim bilemezsiniz :)
Tişörtlerim yandan ve omuzlardan dikişli. Başka dikiş kullanmadım fazla. Sonuçta kumaş atmadığı için ekstradan dikiş çekmek gereksiz geldi.

Ve uzuuuun zamandır böyle bir güzellik istiyordum. İlk görüşte aşk bizimkisi. Çok yüksek topuklu olmasına karşın insanın ayağında yok gibi.


11 yorum:

  1. Tişörtler çok güzel cidden, eline sağlık. :)
    Bana da şöyle bir dizi temalı tişört yapsana. :P

    YanıtlaSil
  2. beatles tişörtüne öldüm, bittim, geberdim vs.
    harika ya.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. O Beatles tişörtünden istiyorum!!Harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller gerçekten... :)

    YanıtlaSil
  6. Sunburn Syndrome; daha seri imalata geçmedik ama öyle planlarımızda yok değil:) coming soon

    Sweet Leaf;teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş cidden yahu... Son günlerde ben de bebe yaka bebe yaka diye dolanıyordum, kendim yapmak aklıma gelmemişti.. çok pis gaz yaptım bak..

    Ellerine sağlık valla.

    YanıtlaSil
  8. Nora; bebe yaka çok zor değil, ben bile yaptıysam sen hayli hayli yaparsın :)
    teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok süperler.
    Ayakkabılara da bayıldım..

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^