24 Tem 2010

Gidemediğim Hayal Tatilin Hayal Olan Playlisti

Ordaa Bir Tatil Vağrr Uzakta. O tatil bizim tatilimizdiii.
Gitmesek dee, Görmesek deeeğğğ
O tatil bizim tatilimizdiiiiğğğr
Lalalala laaaağ, lalalala la lağğğ, lalalalalalalağğğ!

Malum yaz planlarımız suya düştü normal olaraktan. Ama tatile ihtiyacım var. Lakin ben deniz, güneş, kum, akşama topuklularla yürümeye kasarken eller havaya obaaaacı bir tatil olayını sevmiyorum.
Benim olayım sakin, sessiz doğanın içinde ve en önemlisi de doğal insanların tatil yaptığı, gözleme bazlama yiyip, hamağında cırcır böcekleri eşliğinde saatlerce kitap okumaçlı tatil işte.
Bu tatil huzur demek.
Onyüzmilyon baloncuklu gazozun, doğanın barındırdığı binbir çiçeğin kokusunu içine çekerekten, Tatile özel oluşturduğun egzotikplaylistle bezenmiş mp3'ün hali hazırda yanında ve Çik-lit çok düşünmeyeceğin bir çırpıda okyup bitireceğin kitapların.
Üff ya bu senede geçti artık seneye :(
Ama ne yalan diyim böyle bir tatile hasretim
Şimdi eğer tatile gitseydim neler dinlerdim konulu playlistimize geçelim o halde.

Şimdi diyceksiniz sen rakçı kızdın noldu sana diye. Bırak!alım bu ayakları müzik müziktir, rak'ı popu farketmez, kafama güzel gelecek ve kitapla iyi giden müzikler aşağıda mevcut. Dinleyin yee o kadar saçımı süpürge ediyorum size :p
Buda yalan tabii, girip dinlemek için yapıyorum, yani kendime :) sizde arada sebeblenin. Maksat buralar şenlensin.

*Abicim kıçıkırık playlist yapıyorsun amma tatava yaptın!
(aha blog çemkirdi, ben ufaktan kaçar... oldu o zımaaan)



3 yorum:

  1. Bahsettiğin tatil tam benim istediklerimi içermektee, şimdi playlisti açıciğim pencerenin kenarında dinliyiciğim. (:

    YanıtlaSil
  2. :) iyi dinlemeler Finduilasım ;)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf çok çekici görünüyor:))

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^