21 Tem 2010

İnsanlar Hep Tersine


Ne kadaaar uzun zamandır yazmamışım!



Evet hakikaten baya olmuş.
Ne yaptın dersen şu üsttekileri belge olarak sunarım önüne.
Bat For Lashes tişörtümün üstüne dantel salaş hırkamsı bişey diktim. Özellikle tişörtü yaparken heycanlanmıştım bu dantelde üstüne harika olur diye diye.

Sonra aşağıdaki çiçekli elbiseyi diktimkiii kendisiyle bütünleşmiş bir yaz olacak diye düşünmekteyim. Ama hakkaten ben her sezon bir parçaya taklıp sadece onu giyip forma moduna getirip çevremdekileri o kıyafetten tiksindiririm. Buda böyle olacak kesin. Ama "ifil ifil" tanımının sözlükte karşılığı gibi oldu bu çok rahat ya.

Ruhhalimse son derece "uuuuuuuvvv beybi" modunda.
Hatta geçen kahve falını bırakıp hipersonik bulut falına bakalım onlarda orda boş boş durmasın dedik bende sadece uçuş uçuş bulutlar çıktı.

Ruh halim eeeeyh'le pessimist arası gidip geliyor bu yaz aslında. Ve planlarım var. İnce ince planladıklarım.

İnsanlara bakınca yine koca bir boşluk görüyorum. Ortası delinmiş kalbi olmayanlar. Ve bunu görüp cinnete girip, kabuğuna çekilenler. Herkes birbirini öldürüyor ve ince ruhluluk nesli tükenen hayvanlar gibi koruma altına alınacak bir davranış biçimi aslında. Cümle kurmuyorum artık bazı kişilere. O kadar boş geliyor ki onlarla konuşup da kafa yormak. Karşılıksızca bir şeyler yapmıyorum birçok kişiye, içimden gelse yine yaparım da, içimden hiç gelmiyor olay burada. Artık kim ne yaparsa bana, aynen onu görür karşılığında. Yakın olurlarsa olurum, olmazlarsa unuturum zerre umurumda da olmaz.
Öyle yani, bunların ardında gayet huzurluyum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^