27 Tem 2010

Minyoşlar Ve Maceraları

Twinkle twinkle little stars

Her zaman yahu benim niye çok çok çok sevdiğim kuzenim hiç yok, neden neden neden? diye bıdıbıdı söylenirken bir değil iki tane oldu başıma :)
Burada ilk doğumlarının fotoları vardı, şimdi onlar büyüdüler 9 ay falan geçti yuh ya yaşlanıyoruz :) Amma velakin iyiki varlar yahu, o kadar eğleniyorumki onlarla beraber, çok yorucu olsalarda ayrı olduğumuz günlerde mittirik şöyle yapıyordu, müdür efendi böle yapıyordu diye diye bi hal oluyoruz. Bi kere onlarla olunca ortama yayılan o bebek kokusunun hastasıyım.

Bu aşağıdaki fotoda Mittirik yani namı-diğer Motörhead beyfendi yemek yemiyordu her zamanki gibi çığlık kıyametti ortam. Bende mp3'üm elimde duruyordum öylece. Lan dedim du bakiim şunu dinletsem napar. Açtım kendi seslendirdiğim GMA yani gümüş mor alev (yaniii demeyin gidin araştırın gooogle amcadan GMA'yı) meditasyonunu kulağına dayadım. Anam çocuk resmen sustu hipnotize oldu, ağzı ayrıldı, o sırada verilen lokmaları yuttuğunu farketmedi zuhahahah :)
En süper kısmıda o sesin bana ait olduğunu farkedip bana soru işareti şeklindeki bakışlar atmasıydı
-Oha kız konuşmuyo gibi duruyo ama sesi geliyor kulağıma ne iş???

Ve o tabak bitmeye bir kaşık kala resmen sızdı,aşağıdaki fotoda onun belgelenmişi :)
Yavru kedi bakışlı bu velet, muhtemelen beni burdan çıkar bebeyim gibisinden melül bakar. Eğer bu işe yaramazsa kii yaramayacak,
B planı "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" çığlıklarıyla kendini çıkarttırır.



Ve aşağıda fotodaki kulaklık insanı olan müdür bakışlarıyla ünlü AC/DC


"people worry about kids playing with guns or watching violent videos that some sort of culture of violence will take them over. nobody worries about kids listening to thousands, literally thousand of songs about heartbreak, rejection, pain, misery and loss."

yani meali;

"çocukların şiddet dolu filmleri izlemesinden endişe duyuluyor. Şiddet kültürünün etkisinde kalacakları düşünülüyor. Kimse çocukların kalp yarası,
dışlanma, acı, sıkıntı ve kayıplarla ilgili binlerce şarkı
dinlemesinden endişe duymuyor."


İşte bu fotoyu görünce High Fidelty'deki müzik insanı Rob geliyor aklıma. Tabiii biz beybilerimize şimdilik o müzikleri dinletmiyoruz. En azından biraz bu konuda detaycıyız Rob için rahat olsun.
Twinkle Twinkle Little Star nasıl?, yada ninni olarak E Bebeğim eee eee ee?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^