29 Ağu 2010

Huzur Belkide, Hüzün Belkide Çözemedim.

"Unut geçen eski günleri, Bunca yıl sonra nasılsın?"

Şimdi elinize kahvenizi alın. Deniz kokusu geliyor arkadan, yada yağmur. Ezginin Günlüğü dinlerken mutlaka arkafonda bunlar olur. Çek o kokuyu içine bolca.
Bugün aklıma gelince "Zerdaliler" şarkısı, bir en sevdiğim Ezginin Günlüğü şarkıları derlemesi yapayım dedim.

Hiç mi boş fason şarkısı olmaz bu grubun, her şarkısı ayrı bir olay, ayrı bir dünya olan az gruba, sanatçıya rastlanır.
Herkesin kendine en yakın bulduğu şarkıları vardır. Onları dinlerken dağılırız bir nevi. Ayrı ayrı anılar akla gelir, cümlelerin altı çizilir.

"İlk aşkım deli aşkım bana çare bul, kendine çare bul.."

"Fincana kahve koydum gel aaaa "

"Benim içimde bir kedi, Yumdu gözlerini "işte aşk" dedi"

"Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey
Dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek
Gibi bir şey
Fakat artık ümit yetmiyor bana
Ben artık şarkı dinlemek değil
Şarkı söylemek istiyorum"

"Aşk nedir söyle, kayboldum
Belki bir düşte unutulmak
Her sabah bir dev masalında uyanınca
Hep çocuk kalmak kurtulmak"

"tam birbirimize göreyiz, eğitimli günahkarlarız biz
ağlarız suçumuza, oluruz tertemiz"

"sensiz her yer bomboş
istanbul, ankara
yedi renk var derlerdi
yedisi de kapkara"

"bu sevdaya düşeli
sen bir deli ben bir deli
bu aşkın koptu teli
ne sen ağla ne de ben"



2 yorum:

  1. alırsam kahvemi denizin kokusunu özlersem yine tatil derim ama :P

    YanıtlaSil
  2. eheheh sana yasak, çok gezdin sen :P

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^