21 Eki 2010

Converse

Eski dönem şık şıkırdımı; ay şekerim bana telefon etti, sini siviyorum dedi.
Yana yatmış şıkırdım; aaa ni zaman oldu bu, ay sana evlenme teklif edecek bu çocuk bak görürsün.
Diğer şıkırdımlar; hımm çok sevinmin şekeriaaaa
Araya karışmış Converse; ya o seni seviyorumu derken belkide sarhoştu.


Tüm şıkırdımlar; Kıskanç haset seni! sen dinleme bebişim bunu, hem bu bizden bile değil baksana şuna hilkat garibesi gibi.

Bazen kendimi Marie Antoinette filmindeki bir anlık görünen mavi Converse’ler gibi hissediyorum. Oraya ait olmayan, ama içinde bakalım kim fark edecek hilesi olan.


2 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^