7 Eki 2010

Sart Harabeleri

Sart Harabeleri Gezimizin fotoğrafları

Aslında niyetimiz sadece Sardes'i gezmekti. Ama bakındık orada Artemis Tapınağı da varmış, hadi orayı da gezelim dedik. Aslında Sart'ın içinde birçok tarihi yapı var ama bizim o kadar zamanımız yoktu.
Aşağıda gördüğünüz Sardes muazzam bir yapı, eskinin spa merkezi bir nevi...
Sardes Salihlide, yolunuz düşerse mutlaka uğrayın.
Para'nın ilk basıldığı ve tarihi kral yolunun ilk başlangıcı yer yine Sardesmiş.






























Kraliçeliğe soyundum bir an =)


Veee bir yol klasiği Afyonun kaymaklı ekmek kadayıfı. Yemeden asla geçmeyiz

4 yorum:

  1. bayılıyorum tarihi mekanları dolaşmayı. Burayı da en kısa zamanda görmek lazmmış demek. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok güzeldi, mutlaka uğrayın

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    ne hoş,ne cici bir sayfa böylee:)
    bayıldım emeklerinizeve özelliklede çizimlerinize...
    kızım görmesin çizimlerinizi,8 yaşında ve resim sevdalısı...:)
    seve seve izlemeye alıyorum sayfanızı hemen.
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim güzel sözleriniz için, kızınızı öpüyorum.
    ayrıca sizin blog fena iştahımı açtı :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^