20 Ara 2010

Mim




Sweetie Leaf beni mimlemişti. Ama ben kaç zamandır aklımda evet diyip, unutuyordum.

Konu kütüphaneden bir rastgele kitap seçip, 55. sayfayı açıp oradan bir paragraf seçiyorsunuz.

Benimde elim Eileen Caddy'nin "İçimizdeki Kapıları Açmak" kitabına gitti. Önce kitabı anlatayım, konu yok yani, 365 gün için yazılar var. Her sayfa başka bir gün. Kişisel gelişim kitabı aslında. Ama şöyle diyim ben, ne zaman moralim bozuk olsa o kitaptan rastgele bir sayfa açsam resmen o geçirdiğim günü anlatan bir yazı çıkar. Acayip bir şey yahu.

Neyse açtım 55. sayfayı ve şok oldum çünkü doğum günüm çıktı.

"Hiç bir şeye sıradan gözüyle bakma, kıymet bilmezlik etme, çünkü sen böyle yaptığında yaşamın içindeki parıltıyı yok edersin."

Evet yine aynı şey oldu! Bu aralar hep her şeye, herkes'e sıradan gözüyle bakıyorum. İnsanlar birbirinin aynısıdırlar diyorum. Bakın parıltıyı da yok ediyormuşum böyle yapa yapa.

Bu mimi Stubborna ve Ayşegüle yollayım.

Bu arada fotoğraf koyla alakasız değil, kahve içiyorum ve çizim yapıyorum ondan şeettim :)


3 yorum:

  1. Sanırım bloguna tıklamayalı yıllar geçmiş, çünkü yeni temanı anca görüyorum. harika olmuş, içim açıldı.. bence blog kendini bulmuş :)
    Bana da yollasana mimi.. özendim :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaa uğramaz olmuşsunuz hıh. evet çok ferah feza oldu bloğum, yoruyordu o siyah tema ve ordan buradan fırtan tipler dimi :)

    bu arada sanada yolluyorum mimi

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ettim yaşasın :)
    öptüm

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^