23 Ara 2010

Ucuz





"Bir gün karşılaşacağız bir yerlerde, selam vereceğim sana
O gün konuşacağız hep seninle
Öyle bir kin var ki içimde sana karşı, şarkı sözü yapsam daha iyi olur
Çok fena küfretmek istiyorum sana, ama etrafa ne kadar ayıp olur
Bir tekme atsam dizlerine, yazık çünkü narin o beden
Ve öldürmem seni asla
Çünkü yaşamak daha büyük bir ceza..."

Evet zamanında bu şarkının her sözüne kalıbımı basacağım biri vardı. Bir kadın. Ve her şey çok güzel giderken, başkalarının doldurmalarıyla saçma sapan davranmıştı. Dinlemeyip, yargılamıştı. Ve ben bu şarkıdaki gibi çok büyük bir öfke içindeydim.
Ve öldürmem seni asla, çünkü yaşamak daha büyük bir ceza dercesine çıkıp gittim hayatından. Ardımda bu resmi bırakmışım. Geçen eski çizimlerimi bulunca çıktı ortaya.
O herşey de haklı, en önce birinci, ben ise susan ve arkada giden kızıl saçlı. Ve halen her ne kadar ona kızsamda kolum omzunda, hep yanında olurum der gibi.
Şimdi ise hayatına bakınca gitmenin çok doğru olduğunu görüyorum. O insan aynı, çevresindekileri kullanıp kullanıp bırakıyor çünkü. Bunu o zaman yanında olan bir dolu kişiye de yaptı çünkü.
Şimdi ise iyi ki hayatımda değilsin diyorum ona. İyi ki...

2 yorum:

  1. Geçmiş baktığında doğru bir karar aldığını görmüş olmak, gelecek adına da cesaretlendiriyor insanı. Kendi adına almış olduğun bu karar için tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. İlnevya; teşekkür ederim, o zaman çok üzülmüştüm bu kararı alırken ama şimdi mutlu oluyorum, buda enteresan bir şey aslına bakarsan :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^