30 Ara 2010

Yıl Sonu Muhasebesi


Ne çabuk geçti şu iki ay yahu dedim bugün. Çok çok hızlı geçti ve benim hayatımda bu son aylarda bir çok şey değişti.
2010 benim için berbat bir yıldı ve olabileceğim en saçma yerde buldum yıl sonunda kendimi. Ama bunun yanında kendimle ilgili çok önemli tanılar koyduğum ve yolumu sonunda çizmeye büyük bir adım attığımda doğrudur. Onun için şimdi düşününce o kadar da kötü değil sanırım :)

Bu sene yani 2011'de muhtemelen fazlasıyla çok ders çalışıp, çizim yaparak geçecek ilk yarısı. Yaza kadar bu doğrultumuz var. Ve her zamanki gibi bol bol dizi ve anime, film izlerim muhtemelen. Ayriyeten kısmetim açıldı resmen, aşk hayatım şimdiki gibi giderse yaşadık! :)

Artık hayatımda bir şeylerin değişmesini istiyorum. Daha sosyal olabilirim mesela, yada daha çok seyahat edebilirim. Bunlar olmayacak muhtemelen onuda ekleyeyim :)

Bu fotoğraf'daki kurabiyelerim tarifi ise Yemekler ve Müzikler de mevcut.
Bu senenin beni en mutlu eden şeyi orası zaten.

Bu senenin enleri;
Midlake'in "The courage Of Others" ve Slash'ın albümleri.
Misfits! manyak dizi, öle bayıla izledim.
Sons Of Anarchy 3. sezon( çok kısa geldi lanet gelsin!)
Önü bantlı ayakkabılarım (peki pek sevdim onları ben)
Kamelyalı Kadın (her elime aldığımda bırakıyordum, sonunda bitti ve boğazımda bir yumru oluşturdu)
One Day (çekin filmini merak ediyoruz, ama yoo bok ederseniz diye korkuyoruz)
Aldığım delgeç ve ekürileri (onlarla ne projelerde buluşacağız)
Behzat Ç (yapılan en güzel türk dizisi)
Alp ve Mert überçılgınları

Neyse iyi yıllar demek adet olmuş, haydin o zaman diyelim..

4 yorum:

  1. Hersey çok guzel olacak mantıgıyla yola cıktık .. olduda be guzelım.... dahada iyi olcak:D

    YanıtlaSil
  2. evet olanlar oldu, olmayanlarda zaten bize uygun değillermiş. öyle yani

    YanıtlaSil
  3. İyi yıllaar, kurabiyeler müthiş olmuş bu arada (:

    YanıtlaSil
  4. Sanada iyi yıllar canım, teşekkürler =)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^