11 May 2010

Kimi ni Todoke'yi de Bitirdim

"ima tada shiritai no eien ja nai
Sadece bilmek istiyorum bu an sonsuza kadar sürmeyecek

kono mama zutto miteitaikedo
Fakat seni zamanın sonuna kadar izlemek istiyorum

sono sora ippai no kamihikouki gurai ni natte
O gökyüzünü dolduran kağıttan uçaklar gibi olmak istiyorum

hitotsu dake mitsukete
Bu şekilde sen doğru olanı bulabileceksin"


Ve sonunda nihai gün geldi ve Kimi ni Todoke'nin son iki bölümünü izledim.
Çok güzeldi yahu valla napsınlar etsinler çeksinler kardeşim ikinci sezonu da.

Son iki bölüm de bir kere Sawako'cuk pek güzeldi öyle böyle değil ama
Sonra doğumgünüydü ve yeni yıla giriyorlardı, Ayane ve Chizuri ona sürpriz yapıp(biraz katakulli ile tabii) sadece Kazeyaha ile bir akşam&doğumgünü&yeniyıl geçirttiler.
Yılbaşında bu bölümü izleseydim süper olurdu dedim bende.
Böyle karlı ışıl ışıl güzel bir yeni yıl manzaraları çok hoşuma gitti.
Kimi ni Todoke'nin en sevdiğim yanı da çizimleri, ayriyetten "chibi" halleri çok seviyorum daha önce de dediğim gibi.
Sawako'nun masumiyetine, o şaşırdığı zaman kocaman kocaman açılan gözleri ve utanıp yerin dibine girme halleri çok şirin yahu hatta bence hiç bir karaktere bu kadar yakışmamıştır bu haller..

İkinci sezon çekilmeli, çizilmeli, yapılmalı!

Ayrıca Live Action'uda çekilecekmiş, biz sizden ikinci sezonu istiyoruz anam babam yapmayın etmeyin der ve sizi sonlarda çalan şarkı ile baş başa bırakırım.

Not;Animeler sayesinde Japon müziklerini hatmetmeme ramak kalmıştır. Eee insan müziklerini duyunca merak etmemezlik edemiyor..




Chara-Kataomoi

Kaplan Ve Ejder; yani Toradora!


"Ağlamak kalbin burun kanamasıdır" by Kusheda


Bir animeyi daha Complated ettim ve öyle olunca da boşlukta kalıyorum ne yalan diyim. Diğerlerinin yüzüne bakmama isteği falan. Devamı çekilse keşkeler gırla gidiyor :)

Toradora! eğlenceli bir seri'ydi. Aslında klasik lise ergen animelerinden ama yinede baya severek izliyorsunuz.
Konuya gelince;

Ruiji Takasu okulda korkutucu tipinden ötürü serseri görülen ve korkulan ama aslında kendi halinde çalışkan,içine kapanık,temizlik yemek falan yapan enteresan bir çocuktur.

Aynı şekilde "Avuç Boyutlu Kaplan" Aisaka Taiga'dan da çekinir tüm okul. Tüm okul diyorum çünkü öğretmenler bile korkuyordur, ufacık yabani kızdan.

Ruiji ve Aisaka'yı bir araya getiren arkadaşları Kusheda ve Kitamura'ya karşı duydukları aşktır.
Bir süre sonra fark ederler ki, Ruiji ve Taiga aslında komşudurlar. Ve birbirlerine yardım etmeye başlarlar. Taiga Ruiji'nin sanki ailesinden biridir bir süre sonra.

Tabii sonlara doğru işler karışacak ve bu ikili nihayi sona erecektir.
İzlemeyenler için spoiler olmasın sonu izleyin görün diyeyim.

Avuç Boyutlu Kaplan Taiga'ya baktığımız zaman çok saldırgan, hırçın küçük bir kız çocuğunun ardında, kırılgan yalnız ve başkalarını mutlu etmeye çırpının birini görüyoruz.
Kitamura'nın karşısında küçülen konuşamayan kıpkırmızı olan halleri pek komik ayrıca.

Animenin bazı bölümlerinde kahkahalarla güldüm resmen çok eğlenceli gerçekten. Bazı yerleri çok dokundu, böyle replikler falan.
Ayrıca müzikleride fena değil, özellikle sözleri tam anlamıyla şu anki durumumu anlatınca sevmemem işten değildi. Çizimlerini de beğendim yine ayrıntılardan kaçınmamışlar.

Dediğim gibi eğlenceli, duygusal bir anime arıyorsanız bu karakterleri pek seversiniz diyor ve sonlarında çalan şarkılardan en sevdiğimi ekliyorum