29 Oca 2011

Cambio Dolor





Vakti zamanında "Vahşi Güzel" diye bir pembe dizi vardı.

Okuldan gelirdim çantayı atar onu izlemeye koyulurdum. Natalia ve Facundo'ya bayılırdım.
İşte o diziye öyle kaptırmıştım ki, kuzen Pablo (dizinin en yakışıklı taş adamı) Milly'nin resmini yapmıştı, onlardan etkilenip aynısını yapmıştım. Tabi o dönemlerde hastalık derecesinde kırmızı saç fetişim vardı (halen mevcut) o yüzden Milagros'u kızıl saçlı çizmiştim, hey gidi.
Bugün o resim geçti elime.
Bu resmi nasıl yaptığımı, nereden bakıp yaptığımı yalnız hiç hatırlamıyorum. Bir de, ergenlik dönemlerimde yaptığım gotik kız var. Amy Lee'nin Immortal klibindeki kıyafetin siyahını giyiyor, öyle yatmış garibim.
Üç melek var bir de. O değil ben yeniden tualde resim yapmak istiyorum. :/

Neyse bu soğuk ve gıcık kış gününde iki kıvıralım, havamızı bulalım şarkısıyla :)

4 yorum:

  1. Çok hoş, ben bir yerlerde beğendiğin ve paylaştığın bir resim zannetmiştim ve aslında ona bakıp da gelmiştim kumanda panelinden:)

    YanıtlaSil
  2. Aslısın; teşekkür ederim ^.^

    YanıtlaSil
  3. Bende tekrar özüme dondum kızılım artık :DDDD

    YanıtlaSil
  4. aaa nasıl geçtin siyahtan kızıla? ama kızıl iyidir :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^