14 Mar 2011

Çok Özlemişim Ana Temamız Bu!

Blogger kapandı kapanalı boşluğa düştüm. Bloğumu başka bir yere geçirme fikrine kesinlikle HAYIR! diye ısrar ediyorum ve değiştirilen dnsler benim pc'yi mahvedince sap gibi kaldım ortada. Şimdi baktım girilebiliyor hemen fırsattan istifade bir post yazayım dedim. Belki Yemekler ve Müzikleri geçirebilirim başka yere ama burası olmaz. Burası benim ilk yuvam :/

Gördüğünüz üzere mavi saç takıntım tüm hızıyla sürüyor.

Image and video hosting by TinyPic

Ve elele dergisinin verdiği Tanrıça tarotu çok ilgi alanım oldu bu aralar.
Acayip ötesi doğru çıkıyor ve baktıklarım şok geçiriyorlar. Geçen gün baktığım kadının gözleri doldu. Bu sayede mitolojik tanrıçaları deli gibi araştırıyorum yine.
Ama benim asıl istediğim kartlar Doreen Virtue'nin Başmelek mesaj kartları. Bu ay çıkacakmış hemen gidip edineceğim.
Tarot olayında beni asıl soğutan şey, olumsuz fallarda boğulacakmışım gibi olmamdı. İnsanların önümde üzülmelerinden hiç hoşlanmıyorum ben. Onun için bu tanrıça kartlarının enerjileri çok olumsuzluk içermemeleri tam istediğim şey. Melek kartları çok daha olumlu oldukları için sanırım onları deli gibi istiyorum.

Image and video hosting by TinyPic