23 Mar 2011

Minelli Tişörtü



Son zamanlarda kendime bir şeyler dikmeye takıldım iyice. Tasarlıyorum kesiyorum, boyuyorum sonra dikiyorum.
Modelleri kolay seçiyorum, salaş olmaları hoşuma gidiyor.
Bu tişörtün illustrasyonunu BURADAN edindim. Çok hoşuma gitti. Çizdikten sonra annem seninle, mittirik olmuş bu dedi (mittirik=kuzenim)

Kumaşa aşağıdaki şekilde geçiriyorum, yaparken Nouvelle Vague dinledim bol bol haribo yedim :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Sonrasında bitince dikişini yaptım, saç bandımsı bir aparat ekledim. Evet kırmızı fiyonk görünce benden beklenmiyor ama bu aralar fiyonklara bayılıyorum.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ve bu şekilde kombinledim. Geçen giyindim hatta böyle.
Image and video hosting by TinyPic

Tişört-pantolon;bana ait
Kemer;vintage
Terlikler;FLO