24 Mar 2011

Neon Meleği




Image and video hosting by TinyPic

Geçen ay hayatımın en tuhaf zamanlarını yaşadım. Zorlandım kafam karıştı, hatta deliriyorum sanırım dedim.

En zorlandığım anımda bana "Sen kendine ne zaman odaklanacaksın?" diye sordu. Yaptığım tüm hataları bir bir anlattı, hatta kafama kafama çarptı.

Hatta halen devam ediyor, korkularımla yüzleşmem gerektiğini söylüyor mesela. Ben o korkularla neler yarattım çünkü geçen sene.

Hani ‎" Bir şeyden sürekli korkarsan, onun gerçekleşmesine sebep olursun.” diyor ya Sylvia aynen bunu uygulamamam için uğraş veriyoruz bu aralar.

Bu sene çok zorlandım, çok ağladım, çok hayal kırıklılığı yaşadım. Hele biri var ki, onun hayal kırıklılığını daha yeni yeni atlattım.

Bana sorduğu sorularda;

Kendine ne zaman odaklanacaksın?
Kendini ne zaman seveceksin?
Başkalarının olaylarının senin olayın olmadığını ne zaman anlayacaksın?
başı çekiyordu. Doğruydu odaklandığım şeyler o kadar aptalca ve saçmaydı ki. Kendim haricinde herkesle ve herşeyleydim ben. Kendi istediğim hiç bir şeye zaman ayıramıyordum ki, bu çok saçma tüm gün evde olan biri için son derece saçma.

Başladık bir yerden, en azından artık kendi işime yarayan şeylere odaklanmaya başladım.

Herkesin "yeter!" dediği bir anda bir şeylerin çözülmesini sağlayan o ilahi ve tuhaf gücü görmesini isterim.

En azından kendinizle karşılaşmanızı, doğrularınızla hatalarınızla bir olmayı falan...

Bende bunu çizdim o zamanlardan birinde. İsmi Neon Meleği