30 Mar 2011

Sons Of Anarchy Tişörtü


Hey Hey, My My
Image and video hosting by TinyPic

Geçen yaptığım Minelli tişörtüne ek olarak Sons Of Anarchy tişörtü yapmıştım. Vallahi çok severek giyiniyorum. Sons Of Anarchy zaten çok aşırı sevdiğim dizilerdendir ve hep tişörtüm olsun istiyordum. Özellikle uzun zamandır böyle gri bir tişört istedim ama ne zaman bir gri tişörtle karşılaşsam beğenmediğim bir yanı oluyordu, bende kendim dikmeye başladım her zamanki gibi. Dikişin avantajlı yanı bu aslında. Tam istediğin gibi oluyor diktiklerin ve beden tipini diktikçe daha çok tanıyorsun. Ne yakışır ne yakışmaz iyice anlıyorsun.

Ben böyle salaş kıyafetleri seviyorum, tarzım biraz grunge ve rock chic arası bir şey :)
Model olarak çok basit çalışıyorum, aksesuarlarla yada çizimlerle süslüyorum.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

SAMCRO adamı ile kanka olduk kolay olmadı onu çizmek. Adı Hüsamettin artık onun.
Hüso nassın lan?
Image and video hosting by TinyPic


Ve sıra kombinlemeye geldi.
Bu tişörtü kot, topuklularla, siyah vintage yelek ile kombinledim önce.
Image and video hosting by TinyPic

Bir de kot şort, siyah DIY çizmelerim, leopar Serpil Çakmaklı çoraplarım ve şapkam, bol aksesuarla kombinlemiştim geçen. İkiside bence oldu.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Evet çizmeyi bu hale ben getirdim, ankle çizmeydi ve artık pek giyemiyordum. sonra Şurada yazdığım tozlukları geçirdim ve zımbalı konçlar yapıp taktım ve tamamen değişti. Bu sene sürekli giyindim ve işe yaradı. Özellikle katlayınca içinden kumaşı görünmesi ayrı bir hava kattı.

Ve aksesuar olayı benim olayım. Karl Lagerfeld'e bir anlamda bu yüzden aşığım sanırım. Onunla ilgili Lagerfeld Confidential belgeselini izleyenler anlarlar. Bu zımbırtıların çoğu yine bana ait :)
Image and video hosting by TinyPic


9 yorum:

  1. şimdi belki daha önce yazdın ya da kırk kere söyledin ama sormadan duramayacağım çünkü sorduğum herkes ayrı telden çaldı ben kendi giysilerimi yapmayı seviyorum senin gibi ama desen yazı aşamasına geçmemiştim şimdi geçmek istiyorum o yüzden sormam lazım kullandığın kalemler veya boyalar ne cinstir acaba ??

    YanıtlaSil
  2. Buket; Ne demek tabi anlatayım,
    Aslında bunu ayrı bir post olarak da anlatmak istiyorum çünkü çok soru geliyor bu konuda bana.
    Öncelikle boyalar kumaş boyası, artdeco'nun boyaları kafidir. Akrilik boya ile boyuyordum önceleri ama oda yıkanınca sarartıyor tişörtleri onun için renkli ve beyaz tişörtlerde akrilik boyayı tavsiye etmiyorum, kumaş boyasını kullanın bence.
    Bir de piyasada kumaşa yazılan özel kalemler varmış, ben bulamadım onlardan ama bulursan onları da çok metediyorlar.

    YanıtlaSil
  3. sanırım tekstil kalemi diyorlar evet ben de maalesef bulamadım ve yapmaya çalıştığımda yıkandığında giysiler bir acayip oldu bu yöntemi deneyeceğim mutlaka ayrı post yaparsan tabi harika olur bloğuna bayıldım baştan sona okuyorum film ve kitap konusunda benimle aynı fikirde olan birini bulduğum için mutluyum :))

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle teşekkür ederim güzel yorumun için^.^
    Ben sanırım bir post yapayım şimdi bir gömlek boyuyorum zaten o bitsin baştan sona anlatayım.
    Yalnız bir şey daha var, çizdikten ve boyadıktan sonra kuruyunca tersinden ütülüyorsun, o zaman boya sabitleniyor.

    YanıtlaSil
  5. bende butşörtten istiyorumda bulamadım bana yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  6. bu tişörtün yapımını tam olarak anlatabilir misiniz? baskısını nasıl çıkarttınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgen hanım; kendim çizdim. şurada diğer bir tişörtümü boyadığım şekilde yaptım http://sycoroxsal.blogspot.com/2011/03/minelli-tisortu.html

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Maalesef :(
      Ama zaten artık her yerde de bulabilirsiniz SOA tişörtlerinden ^^

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^