25 Nis 2011

Festival Stili



Image and video hosting by TinyPic

Bu yaz bol bol festivaller, konserler olacak, bir dünya grup geliyor. Geçen hafta California'da Coachella festivali vardı, biz youtube'dan takip etmek durumundaydık.
Güzel festival oldu, ünlü yağdı festivale. Tabi biz de ne giymişler diye meraklandık.
Ve baktık ki, bol bol çiçekler, 60'lar, 70'ler olacak.
Böyle bir post yapmak fikri doğdu.
Image and video hosting by TinyPic

Öncelikle minik bir kot şort kesin şart. Yoksa doğrayın eski bir kotunuzu. Sonra ya salaş bir tişört yada çiçekli bir bluz giyin üstünüze. Ve tahta platformlar! Jessica Simpsonlar işi görür (kadını sevmiyorum ama ayakkabılara hayranım)
Ve bu senenin en trend ikilisi, büyük şapkalar ve yuvarlak çerçeveli Lennon gözlükleri, lolita gözlükleri, çanta çiçekli, bol aksesuarlar.
Tamamdır festival stiliniz!

3 yorum:

  1. konser haberlerini de senden bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, öncelikle içeriğinizi ilgi ile inceledim ve çok sevdim,
    Söyledikleinize katılıyorum olabildiğince bohem, olabildiğince 60s,70s ve çılgınlar gibi hippi eşittir coachella eşittir festival :D Ve işte festival ruhu :)
    Bende en çok bu dönem kıyafetlerini sevdiğimden asla zorlanmıyorum :D
    Festivale daha önce gitmedim, konserlere gittim ancak bir festivale gitmeyi düşünüyorum ve bana kombin konusunda iyi bir kaynak oldunuz:)
    Kombinleri daha uygun fiyata denk getirme gibi bir düşünceniz var ise bu siteyi öneririm; https://www.tarz2.com/
    Sizin de bana önerileriniz olursa çok mutlu olurum. :) Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :*

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^