12 Nis 2011

Miss Dior Cherie

Image and video hosting by TinyPic

Çok fazla parfüm kullanmayı sevmem, sabun kokusu hoşuma gider, lakin parfüm reklamlarını çok seviyorum. Ve en sevdiklerim Miss Dior Cherie'den çıkıyor. Araştırdım Miss Dior Cherie güzel bir kokuymuş, her ne kadar fazla kokularla aram olmasa da edinmeye karar verdim.

"Paris'e gittin, araba'nın penceresinden kafanı uzatıp, güzel günün ve güneşin tadını çıkarıyorsun. Tüm şehri dolaşmak için içinde büyük bir enerji var, makaronlara dalıyorsun, alışverişin dibine vuruyorsun. Sonra bisikletinle dolaşırken aklında güzel bir şarkı var (Brigitte ablamız sağ olsun;)
Kendini yatağa attığında ne gün be diye iç çekiyorsun. Sonra hazırlanıp seni bekleyen ateşli fransız adama doğru merdivenlerden uçarcasına iniyorsun. Ve sonunda resmen uçuyorsun mutluluktan"

Temalı reklam filminde Maryna Linchuk oynamış, tabi bu muhteşem reklamı çeken kişi tanıdığımız bir isim Sofia Coppola. Arka plandan ki ses Brigitte Bardot ve
Moi je joue şarkısı.


Image and video hosting by TinyPic

Ve en son, kuğumuz canımızın içi Natalie ile çalışmışlar. Tabi yine Sofia Cappola eli değmiş. Natalie cazibesini konuşturmuş. Ve Jane Birkin Moi Non Plus!

Image and video hosting by TinyPic

Bana da onları çizmek kaldı. Uzun zamandır Natalie'yi çizmeyi istiyordum. Nasıl olmuş?

Hadi hep beraber bu reklam filmleriyle bir Paris havası alalım ;)

1 yorum:

  1. çok güzel olmuş özelliklede balonlu kıza bayıldım

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^