1 May 2011

Pazar Müziği/ Russian Red


Pazar gününe iki güzel şarkı ve çizimle başlayalım.
Harika 1 mayıs sabahı esasen...
Bahara çok gidecek bir albüm yolda. 11 Mayıs'da Russian Red'in yeni albümünü dinleyeceğiz. Lourdes Hernández'in bu albümle tarzını iyice pekiştireceğini tahmin ediyorum. Çünkü albüm tanıtımı bu iki şarkı da birbirinden güzel. Bize baharı yaşatabilecek şarkılar.
I Hate You But I Love You ilk dinlemede loop'a aldırıyor kendini.
Lourdes Hernández Kling'in yaz kolleksiyonunda çok hoş kıyafetlerle arz-ı endam ediyor. Bende ilk çizimde ona yer verdim. Bu şort favorim.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Lourdes çok yetenekli bir hatun. Aynı zamanda giyim tarzını da beğeniyorum. Ona İspanya'nın Feist'i diyorlar ki, Feist'e hayran biri olarak, Lourdes'i sevmemek olmazdı. İlk albümü I Love Your Glasses'e atıfta bulunarak çizdim ikinci çizimi.

3 yorum:

  1. Hi! Can I post your drawings in the tumblr devoted to Russian Red? I'd like to know your name or nickname to make clear you are the author of this work!

    Thanks!

    YanıtlaSil
  2. çok çok sevdim russian red'i..seçimlerin çok iyi ve çizdiklerin mükemmel..

    YanıtlaSil
  3. Ruby Woo; Thank you! :) My nickname "Sycorox".

    Buket; Russian Red yeni albümü merakla bekliyorum, ve teşekkürler ;)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^