20 Haz 2011

Bir Takım Şeyler

Bon Iver - "Calgary"

Yağmur yağar yeşilçaya sarılırız. Bence bizim mutfak masamız efsane oldu. Kim gelse direkt olarak seviyor, duygusal olarak bağlanıyor. Bu masada Bon Iver dinleyip, yeşilçay ve gelene geçene laf sokmak falan güzel.
Image and video hosting by TinyPic

Bu küpeyi ben yaptım!
En bayıldığım olay Dreamcatcherlar. Onlardan ilham aldım. Ama çok sinir işmiş, heleki karga burun olmayınca çekilmez bir yapım aşaması yaşadık.
Kim görse çok büyük takamazsın dedi. Takarım!
Zaten saçlarımı maviye boyamama ramak var. Çokoş olabilitesi var (bence! noluyo lan bana bi kendini beyenmişlikler vs!)
Image and video hosting by TinyPic

Bu ayakkabıyı o üstündeki çiçekle mi kullanacağım? yoksa onu sökecek miyim?
beyin fırtınaları yapıyorlar.
Bilmem, şu an için kendiyle yürüyebilme çalışmalarına odaklıyım.
Tabi doğal olarak ben onun dantelini sevdim. Ona aşık oldum. Bir süre sonra muhakkak çıkacak o güller. Babama kuzenin düğünü için aldırmıştım. Şimdi düğüne gitmeyeceğime göre gayet kârlı çıktım olaydan. Merak etme babacık ben onu giyecek yer bulurum ;)
Ama seksiler ya, sevdim pek çok.
Bu dünyada doğru dürüst aşk yaşayabildiğim şeylerin topuklu ayakkabılar olduğunu görmem çok ironik.
Image and video hosting by TinyPic

7 yorum:

  1. Hoppaa mutfak masanıza ben de bayıldım ben de!!

    YanıtlaSil
  2. Nana'daki masayı andırıyor dimi? :) ne güzel olurdu seni ağırlamak, çay kahve dedikodu yapmak falan hıck!

    YanıtlaSil
  3. Aynen ya, içimden geçti direkt, keşke İzmir'de olsaymış ya bu ev diye. :)

    Yok yok ben inanıyorum bir gün buluşacağız.

    YanıtlaSil
  4. bence de çiçei çıkar daha cici olur..çok şikerler^^

    YanıtlaSil
  5. İzmirde olacak birde deniz manzarası olacak ki off.

    YanıtlaSil
  6. O Masada sabahlamak vardı:D

    YanıtlaSil
  7. Stub; dimi dimi, bol kahveli fallı çeneli off ya :(

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^