29 Haz 2011

Sawako



Bu elbisenin adı "Sawako"
Evet Kimi ni Todoke'den esinlenilerek tasarlandı. 2. sezonda okul gösterisinde Sawakocuk çok güzel, kuğu gibi bir Kimono giymişti. Çok beğendim tabi ben. Ve o ikinci sezon ne hoştu, özlemişim. Ama çok alel acele gibi olmuş sonu. Tamam deprem oldu evet ama ara verebilirlerdi. Onlar erdi muratlarına bizde çıktık kerevete.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hemen bir elbise olarak uyarladım. Benimki krep bir kumaştan olabilir, uzun değil diz kapağında hoş durur. Etekleri plise olarak hareket kazandırıp, obi'yi aynen yaparım. O obinin arkasındaki kocaman kurdele detayına bayıldım. Ve çok nadir bir şekilde pembe renk hoşuma gitti. Kiraz bahçeleri gibi taze ve narin bir görüntü eklemiş. Beyaz topuklu ayakkabılara minik fiyonklar eklersem çok şirin olur. Bu kesinlikle dikilecek kararlıyım!
Image and video hosting by TinyPic

Eskiden ben deli gibi mask yapardım. Çok fazla yaptım, bir duvarım masklarla doluydu. Sattım hatta bir ara, bol bol hediye ettim. Buda onlardan biri. Çok beğendiklerimden kendisi.
Yeniden yapmak istiyorum aslında ama şu an onlara odamda yer olmadığı için kendimi durduruyorum. Birde benim efsane Kiss masklarım var, Efe'ye çok yaptım onlardan.

Image and video hosting by TinyPic

Bunlarda yeni yeşilçay kupalarımız.
Görünce ahaaaa! tam istediğim gibi dedim ve sarıldım resmen.

Image and video hosting by TinyPic

6 yorum:

  1. Harika olmuş ^^

    Bu arada kımı nı todoke 2.sezonda güzel anlattıklarına göre. Ben birinci sezonu bitirdim. Ama çok çektim. Sawakonun aşık olduğunu anlaması kaç bölüm aldı hatırlamıyorum :D O dreece yani :D

    YanıtlaSil
  2. evet ama çok kısa sürdü 2. sezon ya,dolamadık :)

    YanıtlaSil
  3. kupalar ve mask çooook güzelmiş ihi^^

    YanıtlaSil
  4. ayyyy ne kadar güzeellll

    ne kadar yeteneklisiinnn!!!

    YanıtlaSil
  5. Mia Wallace; teşekkür ederim bu güzel sözlerin için çok mutlu oldum ^.^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^