26 Haz 2011

Yaz ve 80'ler Styla

Call Your Girlfriend by robyn

Yaz'ın bir türlü gelemediği ve halen salaş hırkalarla arz-ı endam ettiğimiz şu günlerde bende kendimi kumaşlara verdim.
Geçenlerde ttnet bakım olayından neti kestiği için full tüm gün Patti'nin kitabını okuyup çanta boyadım. Birden esti bu çanta olayı. Kendi çantamın çulu çıkınca yazlık bir şey olsun dedim.
Image and video hosting by TinyPic

Bu sene her yer çiçekli. Kıçıma geçirecek adam akıllı birşey bulamayınca "bende dikerim yaeee!"
diyip iki şort diktim. Çiçekli böcekli:) Şu yazmaları da anneannem almıştı. Teee bir zamanlar yazmalarda bir şey planlıyordum ama kaldı öyle. Oda bluz olacak ilerleyen günlerde.
Birde üşenmedim kombin yaptım yeni sandaletlerimle ve gözlüğümle (havam batsın!)
Tabi bu şarkıyıda çok dinliyorum bu aralar, sizde dinleyin.
Artık bu sene yazın "ne giycem la!" diye düşünmem vallahi 80'ler sıtalya olarak burnum beş karış havada gezerim :P
Image and video hosting by TinyPic

Ve çantalarım bunlarda. Birde gözlük kılıfı tabii
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tişörtlerinizi böyle doğrayın acımayın.
Image and video hosting by TinyPic

4 yorum:

  1. Küçük bir sroum olucak.. Çantalarını hangş boyayla boyadın..:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle t-shirtlere acınmamalı,kesinlikle!

    YanıtlaSil
  3. Eva; artdeco kumaş boyası ile boyadım, hobi malzemesi satan yerlerde kolaylıkla bulabilirsin.

    Kült ablası; bence de çok arika oluyorlar kesilince.

    Buket; teşekkürleeeeer! :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^