31 Tem 2011

Yaz Playlistim


İnsanlara değil şarkılara bağlanan biriyim. Hatta öyle bağlanıyorum ki, sahipleniyorum ben yapmışçasına. 8tracks saolsun playlistler yapmamızı sağlıyor. Bu ay en çok dinlediklerimi kucakladım na böyle.
Bu şarkılar yanımdayken kendimi karadeniz yaylalarında, ege ve akdenizin mavi sularında, yabancı memleketlerde tek başıma hayal ediyorum.
İstiyorum ki yanımda şarkılardan başka şeyler, düşünceler olmasın.
Gittiğim yerlerin anıdan çok şarkıları var. Nerede hangi şarkıyı dinlediysem, o şarkının memleketi orası oluyor. Ve tekrar dinlerken özlem duyuyorum.
Play tuşuna başıp dinleyin. Mesela ben bu post'u yazdıktan sonra öyle yapacağım.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

4 yorum:

  1. müziksiz hayat düşünemiyorum.bazı şarkılar eskiyi yeniden yaşatır ve değerlidir. çizimlerinde çok keyifli, bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Buket; aynen bende müziksiz hayatı düşünemiyorum. ve teşekkür ederim *.*

    YanıtlaSil
  3. çizimlerin çok başarılı bencede müzikler içinde teşekkürler=)

    YanıtlaSil
  4. miss orange; çok teşekkür ederim bende, beğendiğine sevindim şarkıları da, bu yazın en çok dinlediklerimi koydum

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^