22 Ağu 2011

Blogger N'lerini seçiyor!




Kendimi çizemiyorum, onu iyice anladım. Hep bir acayip oluyorum çizimlerimde.

Neyse geçelim Blogger'ın EN'lerine. Sağ olsunlar Mrs.Baros
"en meraklı" ve Finduilas "en yetenekli" kategorilerine layık görmüşler, çok mutlu oldum. Rafların Arasından'ı da seçen seçene o daha bir mutluluk verdi. Olay şu;

Yazının başlığı Blogger N'lerini seçiyor ! "şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz.. (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz. Kurallar için ayrıntılı bilgi için - birinceses@gmail.com


Neyse gel gelelim benim "En'lerime"


En iyi tasarıma sahip blogger: Hesionka


En güncel blogger: Cineshoot,ve Kediler ve Kitaplar


En çok gezen blogger:Hippilazman , Noni

En çok bilgilendiren blogger: Avrupa Sineması, Cafe Fernando


En çok eleştiren blogger: Her Boku Bilen Adam


En çok kendini anlatan blogger: Mia Vallace, Leah, Amsterdam'dan Kartpostallar, Aslısın


En akıcı yazan blogger: Glamdring, Sweetie Leaf , Mrs. Baros , Amaltheian


En eğlendiren blogger: Atgötten, Siminya , Finduilas

En aşık blogger: Yolun Neresindeyim


En meraklı blogger: Okuyan Kedi

En Yaratıcı blogger; Lacheen ,



14 yorum:

  1. Çoook teşekkür ederim Sycorox'cum ^_______^ ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. öpücük:) duramıyorum ne yapayım:)

    YanıtlaSil
  3. Mim'e katıldığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler... Bi hoş oldum gezen kategorisinde :D

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederiz efendim :)

    YanıtlaSil
  6. ooff hiçbirinde yokum :((

    YanıtlaSil
  7. Hesi; ne demek harikasın vallahi.

    Aslısın; muck'da benden :)

    Bir İnce Ses; ben teşekkür ederim, güzel bir mimdi.

    Hippilazman; takipteyim gezdiğin yerleri :)

    Çavlan; rica ederim ;)

    Buket; sanırım ben çook uzun zamandır takipte olduklarımı düşünmüşüm, ama bu sizi sevmediğim anlamına gelmiyor ya :(

    YanıtlaSil
  8. N'ler arasında kendimi de görünce çok mutlu oldum, şımardım! Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim canıımm :)

    YanıtlaSil
  10. gayet leziz bir mim oldu. bu sayede birçok yeni blog buldum.

    YanıtlaSil
  11. Ben de varmisim :) cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^