12 Ağu 2011

En Sevdiğim Oyuncaklar

Bu tip maketlerin oyuncakların hastasıyız ailecek. Bu tarz şeyler satan dükkanların önünden ayrılamıyoruz. Bende konsept yapıp bloğu şenlendireyim dedim. Buyrun;

Image and video hosting by TinyPic
Çekim yasası bu olsa gerek. Geçen aylarda bu çizimi yaparken keşke sahip olsam böyle bir şeye demiştim. Sonra bit pazarındaki yerde görünce ağzımın suyu akmıştı minyatürüne bile. Ve aylar sonra yatağımın başında arzı endam ediyor. Demek oluyor ki, gerçeğine bir gün sahip olabilirim :) Şimdi düşünüyorum da, öndeki kız çok alakasız kaçmış. Ne düşünüyordum acaba çizerken. Ben olacağım onun yerinde salaş bir tişört, kot, sandalet, şapka ve mp3 yeter artardı.
Image and video hosting by TinyPic

Babam biz küçükken aldı bu maketi. Yaptı heyecanla. Kardeşim ve eve gelen çocuklar sayesinde kendisi bu halde. Ama yinede seviyorum ben onu.
Image and video hosting by TinyPic

Ve esas ağır toplara gelelim. Motorlar!
Süha amca (babamın en yakın arkadaşı olur kendisi) Amerikadan kardeşime getirmişti. Bana da, deniz kızı barbi. Ben tabi motorlara hasta kaldım. Tamam barbie de güzeldi ama bu zamana gelemedi mesela.
Uzun bir süre kutusunda sevdik. Kutusu da pek afilliydi. Tuğlalı duvar şeklindeydi. Sonra çıkardık, kardeşim bile canlarını çıkarmaya kıyamadı. Harley çoğunlukta ama BMW olanı da var.
Bunlar evde olur, SAMCRO tişörtüm olur da konsept bir fotoğraf çekmeden olur mu? Olmaz tabi.

Image and video hosting by TinyPic

İçlerinde en sevdiğimi bu mavi Harley.
Image and video hosting by TinyPic

SAMCRO'nun ülkemiz ayağını kurmuş bulunmaktayım. Şimdi sıra bir JAX TELLER'a sahip olmada. Bence oda olur :)
Image and video hosting by TinyPic

5 yorum:

  1. *-* odanda yaşayabilir miyim *-*

    YanıtlaSil
  2. hehe du yer açayım sana :)

    YanıtlaSil
  3. güzel sanatlar sınavlarına benim yerime sen girsen ya şeker?

    YanıtlaSil
  4. vayyy keşke bunların gerçeklerinin koleksiyonu olsa pek bir iyi olurdu değilmi hihihii:D

    YanıtlaSil
  5. Larien; eheh ben çok girdim onlara bir tane daha kaldırır mıyım bilemiyorum :)

    Elifinelizi; aynen harika olurdu du du :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^