3 Ağu 2011

MOZiiMO ve indirimlr/Şehir Fırsatları



Harika şeyler keşfedince çok mutlu oluyorum. Bugün bandcamp'ta gezinirken buldum mesela MOZiiMO'yu. Daha kimdir necidir tam bir bilgim yok araştırma olayına gireyim.
Image and video hosting by TinyPic

Ve uzun zamandır tanıtmak istediğim bir site var. indirimlr/şehir fırsatları diye BURADAN
girin bakın bence. Nerede ne indirimleri var tanıtıyor netten, yukarıdaki hatun gibi takip edip, ay şurada alış-veriş yapayım, arkadaşlarla şurada yemek yiyip dedikodu yapayım, dur güzelliğim de eksik kalmasın, tatili burada geçireyim diyorsanız takipte olun.
Ayrıca özel alışveriş sitelerinin de indirimlerini, ürünlerini takip ediyorsunuz.
Bence güzel bir site ben artık bakınırım oraya. Yukarıdaki hatun gibi olur muyum bilemem tabii.


2 yorum:

  1. Ya Nasıl Bu Kadar Güzel Resim Çiziyorsunuz Nasıl Bu kadar Araştırmacı ve Sosyal Bir İnsansınız Anlayamıyorum Daha Yaşım Küçük Ama Sizden İlham Alarak Odamı Değiştrdim

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Sude, ama nasıl yaptın odanı çok merak ettim şimdi ya

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^